نصاب مودم مخابرات در کرج در محل |09122649321

نصاب مودم مخابرات در کرج
نصاب مودم مخابرات در کرج

نصاب مودم مخابرات در کرج

09122649321-09382264518

نصاب مودم مخابرات در کرج
نصاب مودم مخابرات در کرج

نصاب مودم مخابرات در کرج ، مودم چیست و چه کاربردی دارد؟

نصاب مودم مخابرات در کرج ، مودم خلاصه‌ای از دو کلمه‌ی Modulator/Demodulator بوده که سه حرف ابتدایی هر کدام را گرفته و کلمه MoDem را تشکیل داده و یک دستگاه سخت افزاری است که وظیفه‌اش تبدیل سیگنال‌های دیجیتال به آنالوگ و بالعکس است.

نصاب مودم مخابرات در کرج ، کاربرد مودم چیست؟

مودم یکی از راه‌های ورود به دنیای اینترنت، یک دستگاه سخت افزاری است که وظیفه‌اش تبدیل سیگنال‌های دیجیتال به آنالوگ و برعکس است.

بخش مدولاتور (Modulator) در مودم اطلاعات دیجیتال خروجی از یک کامپیوتر (صداهای قابل شنود) را به سیگنال آنالوگ تبدیل می‌سازد تا امکان ارسال آنها از طریق خط تلفن، DSL  یا کابل به وجود آید. بخش دمدولاتور (Demodulator) در مودم، سیگنال‌های ورودی آنالوگ را به سیگنال دیجیتال تبدیل می‌کند تا توسط کامپیوتر قابل استفاده باشد.

در واقع مودم کامپیوترها و روترها را قادر به ارسال و دریافت اطلاعات، از شبکه‌ای مانند اینترنت می‌کند. استفاده از مودم کلید اصلی ورود به دنیای اینترنت و وب جهانی، سرویس‌های آنلاین تجاری، ایمیل، و سیستم‌های بُرد بولتین (BBSes) است.

برخی از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی سرویس اینترنت، مودم را هم به عنوان بخشی از قرارداد ارائه‌ی سرویس اینترنت به شما می‌دهند. ولی می‌توانید مودم مناسب را به صورت جداگانه هم بخرید.

نمایش بیشتر ....  پخش سوسیس کالباس در کرج | نمایندگی فروش عمده | 09122649321

نصاب مودم مخابرات در کرج ، مودم‌های داخلی

همانطور که از اسمش پیداست، این نوع از مودم‌ها در داخل سیستم کامپیوتری شما جای می‌گیرند. در واقع این مودم به صورت یک تراشه جداگانه و یکپارچه، روی یکی از اسلات‌های داخلی کیس کامپیوتر در داخل دستگاه قرار دارد. این تراشه اغلب از ابتدا روی دستگاه نصب است. به عنوان مثال گوشی همراه دارای یک مودم داخلی است که اتصال به اینترنت را از طریق اپراتوهای تلفن همراه فراهم می‌کند. گفتنی است، مودم‌های داخلی با سیستم کامپیوتری تطابق بیشتری دارد و نیاز به توجه خاصی به آن نیست.

این قطعه، به محض اینکه ارتباط اینترنتی فعال شود، شروع به فعالیت می‌کند و اگر ارتباط قطع شود، فعالیتش پایان می‌یابد.

مودم‌های داخلی، ارزانتر از مودم‌های خارجی هستند ولی این اختلاف قیمت اغلب ناچیز است.

مهم‌ترین مشکلی که کاربران در هنگام استفاده از مودم‌های داخلی با آن مواجه هستند، مکان قرارگیری آنهاست. به دلیل اینکه آنها در درون کیس کامپیوتر قرار دارند، زمانی که می‌خواهید یک مودم داخلی را تعمیر و یا جایگزین کنید، باید درب کیس (Case) کامپیوتر را باز کرده و مودم را تعویض کنید.