طرز تهیه استاک مرغ شگفت انگیز و خوشمزه

استاک مرغ

طرز تهیه استاک مرغ شگفت انگیز و خوشمزه

طرز تهیه استاک مرغ شگفت انگیز و خوشمزه ، استاک یا عصاره مرغ یکی از انواع طعم دهنده های بین المللی است که برای خوشمزه تر شدن انواع غذاها استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه استاک مرغ در ادامه با سایت جورنال وب همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گردن و اسکلت مرغ ۵۰۰ گرم
پیاز ۱ عدد
سیر ۲ حبه
جعفری ۱ دسته کوچک
هویج ۱ عدد
نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به مقدار کافی

طرز تهیه استاک مرغ

طرز تهیه استاک مرغ شگفت انگیز و خوشمزه

مرحله اول

برای تهیه استاک مرغ خوشمزه به روش خانگی ابتدا گردن و اسکلت مرغ را درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس قابلمه را تا نیمه آب پر می کنیم. در ادامه پیاز را به صورت درشت خرد کرده و به قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله سیر را پوست گرفته و به صورت کامل درون قابلمه می ریزیم. در ادامه جعفری را به صورت درشت خرد می کنیم، سپس هویج را به صورت نگینی درشت خرد کرده و به همراه جعفری به قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به قابلمه اضافه کرده و آنرا را روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب سریعتر شروع به جوشیدن کند. پس از اینکه آب جوش آمد، حرارت زیر قابلمه را ملایم تر کرده و اجازه می دهیم عصاره مرغ خارج شود.

نمایش بیشتر ....  کنسرو قارچ شگفت انگیز در خانه

 

مرحله چهارم

برای اینکه عصاره استخوان و گوشت مرغ به طور کامل خارج شود، حداقل به ۴ ساعت زمان نیاز است. پس از گذشت این زمان قابلمه را از روی حرارت کنار می گذاریم، سپس عصاره مرغ را به صورت داغ صاف می کنیم.

 

 

و همچونین بخوانید :طرز تهیه مربای آلبالو

مرحله پنجم

در این مرحله یک قالب مناسب (ترجیحا مستطیل یا مربع) انتخاب کرده و عصاره مرغ را به قالب اضافه می کنیم. در ادامه قالب را درون فریزر قرار داده و اجازه می دهیم عصاره مرغ حالت ژله ای پیدا کند.

مرحله ششم

پس از اینکه عصاره مرغ خودش را گرفت و حالت ژله ای پیدا کرد، آنرا از فریزر خارج کرده و به صورت دلخواه برش می زنیم. در ادامه تکه های عصاره مرغ را درون کیسه فریزر قرار داده و مجددا درون فریزر قرار می دهیم.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت با کیفیت و کانفیگ مودم اینترنتی خود در کرج با شماره تماس زیر تماس بگیرید

” مشاوره برای شما دوست عزیز رایگان می باشد “

۰۹۱۲۲۶۴۹۳۲۱-۰۹۳۸۲۲۶۴۵۱۸

طرز تهیه کشک بادمجان خوشمزه