طرز تهیه ماکارونی با سوسیس خوشمزه به روش فوری

ماکارونی با سوسیس

آنچه در این مطلب می خوانید

طرز تهیه ماکارونی با سوسیس

 

برای آشنایی باطرز تهیه ماکارونی با سوسیس خوشمزه به روش فوری به ادامه مطلب توجه فرمایید .  امروز با یک نوع ماکارونی متفاوت که به ماکارونی مجردی هم معروف هست در خدمت شما عزیزان هستیم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ماکارونی با سوسیس در ادامه با سایت جورنال وب همراه باشید.

بزن بریم واسه خرید اقلام مورد نیاز واسه تهیه این غذا

 

نمایش بیشتر ....  طرز تهیه آلاشینگ مرغ خوشمزه و ساده و سریع

 

 

 

 

مواد لازم برای ۴ نفر
ماکارونی ۱ بسته ۵۰۰ گرمی
سوسیس آلمانی ۳ عدد
رب گوجه فرنگی ۳ قاشق غذاخوری
قارچ ۳۰۰ گرم
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
زردچوبه، فلفل قرمز و روغن به مقدار کافی

 

 وهمچونین بخوانید :طرز تهیه فرنی

 

 

طرز تهیه ماکارونی با سوسیس

مرحله اول

برای تهیه ماکارونی با سوسیس خوشمزه در ابتدای کار سوسیس ها را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و کمی روغن اضافه می کنیم. در ادامه سوسیس خرد شده را به تابه می افزاییم.

 

مرحله دوم

در این مرحله سوسیس ها را کمی تفت می دهیم تا سرخ شوند، سپس قارچ ها را به صورت ورقه ای یا نگینی خرد کرده و به تابه می افزاییم. در ادامه قارچ ها را نیز چند دقیقه تفت می دهیم تا به طور کامل سرخ شوند.

مرحله سوم

حالا مقداری نمک، زردچوبه، فلفل سیاه و فلفل قرمز به تابه اضافه کرده و به تفت دادن مواد ادامه می دهیم تا عطر ادویه ها خارج شود، سپس رب گوجه فرنگی را اضافه کرده و چند دقیقه تفت می دهیم تا کاملا سرخ شود.

 

مرحله چهارم

در همین حین یک قابلمه مناسب را تا نیمه آب پر می کنیم و روی حرارت زیاد قرار می دهیم. در ادامه ۱ قاشق نمک و ۱ قاشق روغن به آب اضافه کرده و صبر می کنیم تا آب شروع به جوشیدن کند، سپس ماکارونی را اضافه می کنیم.

نمایش بیشتر ....  یک راه ساده برای طرز تهیه سس براق یا سس آینه ای فرانسوی برای کاور کیک

 

آشنایی با خواص ماکارانی

ماکارونی برای سلامتی عضلات خوب است. ماکارونی دارای پتاسیم می باشد که این امر باعث می شود تا بدن شما بتوانید عضله سازی را به درستی انجام دهد. مصرف ماکارونی باعث می شود تا اسپاسم عضلانی رفع شود.

ماکارونی بهترین منبع برای افزایش وزن است. کسانی که می خواهند افزایش وزن را تجربه کنند می توانند از ماکارونی استفاده کنند، چرا که دارای کربوهیدرات می باشد. کربوهیدرات یک عنصر مناسب برای افزایش وزن سالم است.

ماکارونی به بدن انرژی می دهد. به دلیل اینکه ماکارونی دارای کربوهیدرات فراوان است باعث افزایش انرژی بدن می شود. ماکارونی می تواند سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و از ضعف و بی حالی پیشگیری کند.

ماکارونی مفید برای کم خونی است. ماکارونی برای مادران باردار که دچار کم خونی شده اند بسیار مفید می باشد. چرا که باعث تشکیل سلول های قرمز خون می شود. این امر در کاهش کم خونی بسیار موثر است.

ماکارونی برای سلامت استخوان ها مفید است. ماکارونی به دلیل داشتن پروتئین و اسید آمینه به سلامت استخوان ها کمک می کند و از دردهای استخوانی جلوگیری می کند. کسانی که مشکلات مفاصل دارند دوبار در هفته ماکارونی میل کنند.

 

وهمچونین بخوانید :طرز تهیه ماکارونی با سوسیس خوشمزه به روش فوری

 

 

ماکارونی همراه با چاشنی

شما بهتر است ماکارونی را با چاشنی های دیگر میل کنید، چرا که ارزش غذایی ماکارونی با مصرف چاشنی های مختلف تکمیل می شود. ماکارونی دارای کربوهیدرات مختلف می باشد که به همراه سس گوجه فرنگی، روغن زیتون و پنیرهای رنده شده قابل ارزش بیشتر می باشد.ترکیب مواد غذایی ذکر شده باعث می شود تا سلامت بدن به شکل ویژه ای حفظ شود. سعی کنید ماکارونی را به همراه ادویه و چاشنی های مختلف میل کنید.

نمایش بیشتر ....  طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده

ماکارونی، غذای ورزشکاران می دانیم که خیلی از مربی های حرفه ای برای ورزشکاران خود ماکارونی را پیشنهاد می کنند. یک گروه اصلی از مواد غذایی ورزشکاران محسوب می شود. چرا که باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و عضله سازی را تقویت می کند. ماکارونی باعث تقویت قدرت فیزیکی ورزشکار می شود.

 

طرز تهیه ماکارونی با سوسیس رنده شده

طرز تهیه ماکارونی با سوسیس بدون گوشت

طرز تهیه ماکارونی با سوسیس و سویا

ماکارونی با سوسیس بدون قارچ

ماکارونی با سوسیس و پنیر پیتزا

طرز تهیه ماکارونی با سوسیس و گوشت

طرز تهیه ماکارونی با سوسیس و سیب زمینی

فیلم طرز تهیه ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

پیتزا ماکارونی در تابه

طرز تهیه پیتزا ماکارونی شکل دار

طرز تهیه ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

ماکارونی با سوسیس و گوشت

 

 

 

———————————————————————————————————————————————————————————————————–

برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت با کیفیت و کانفیگ مودم اینترنتی خود در کرج با شماره تماس زیر تماس بگیرید

” مشاوره برای شما دوست عزیز رایگان می باشد “

۰۹۱۲۲۶۴۹۳۲۱-۰۹۳۸۲۲۶۴۵۱۸

15مورد از خواص شگفت انگیز تخم مرغ