بهترین سایت نیازمندی‌ های رایگان | تو 2 دقیقه آگهی تو ثبت کن!

بهترین سایت نیازمندی‌ های رایگان | تو 2 دقیقه آگهی تو ثبت کن!

آنچه در این مطلب می خوانید

با بهترین سایت های آگهی  استخدامی ایران آشنا شوید

نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش نو و دست دوم و کارکرده

بهترین سایت ها برای اگهی استخدام

سایت آگهی تبلیغاتی PONIZZ.com

بهترین سایت نیازمندی‌ های رایگان | تو 2 دقیقه آگهی تو ثبت کن! | : به یکی از جذاب ترین بخش های مقاله رسیدیم و قصد دارم در این بخش به معرفی برترین بهترین سایت آگهی رایگان استخدام ایران بپردازم. در ادامه این مقاله هر کدام از سایت ها را به همراه بررسی مزایا و معایب آنها به صورت اختصاصی برای شما عنوان خواهم کرد تا شما قبل از مراجعه به این سایت ها بتوانید با دید باز تصمیم بهتری در راستای انتخاب آن ها بگیرید.

سایت های زیادی در این زمینه فعال هستند اما در این مقاله قصد دارم که بهترین بهترین سایت آگهی رایگان استخدام را از نظر ترافیک روزانه، رتبه الکسا، جایگاه در گوگل، تعداد شرکت های طرف قرداد و تعداد آگهی های درج شده در آن ها به شما معرفی کنم.

سایت آگهی تبلیغاتی PONIZZ.com

بهترین سایت آگهی رایگان استخدام
بهترین سایت آگهی رایگان استخدام

بهترین سایت ها برای اگهی استخدام

سایت آگهی تبلیغاتی PONIZZ.com

بهترین سایت آگهی کدام است ؟

در این مقاله به برسی اینکه بهترین سایت آگهی کدام است و چه ویژگی های دارد می پردازیم پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید .

مزیت های سایت آگهی رایگان استخدام

چرا باید از سایت های استخدامی استفاده کنیم؟ بهترین سایت بهترین سایت آگهی رایگان استخدام چه مزیت هایی دارند که ما آن ها را جایگزین روش های سنتی کاریابی کنیم؟ آیا می توانیم با استفاده از آنها شغل مورد نظر خود را پیدا کنیم؟ در ادامه تعدادی از معیار های مهم و منحصر به فرد این سایت ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

بکار گیری عنصر سرعت در جست و جو  

یکی از مزیت های سایت آگهی رایگان استخدام  و کاریابی این است که شما می توانید با فیلترگذاری مناسب به راحتی و با سرعت بالا آگهی های موجود در زمینه کاری خود را پیدا کرده و با چند کلیک ساده با شرکت و کارفرمایان مورد نظر ارتباط برقرار کنید و می توان گفت که چرخه انجام این فعالیت برای هر شغلی با استفاده از این روش بسیار هدفمند خواهد بود.

نمایش بیشتر ....  نصاب مودم در کرج | 09122649321

بیشتر بخوانید :نشانه های ویروسی شدن کامپیوتر کدامند ؟

صرفه جویی در هزینه و زمان

اگر کارجویان و کارفرمایان را دو روی یک سکه در نظر بگیریم، می توان گفت که یکی از مهم ترین عناصری که برای هر دو اهمیت ویژه ای دارد زمان است. با مراجعه به سایت آگهی رایگان استخدام ، دیگر نیازی نیست که کارجویان وقت خود را همچون روش های سنتی برای پیدا کردن روزنامه ها و آگهی های آنها تلف کنند، بلکه تنها با انجام چند حرکت ساده می توانند شغل مورد نظرشان را در پلتفرم های استخدامی پیدا کنند.

از سوی دیگر کارفرمایان نیز دیگر نیازی نیست که به سراغ روش های سنتی مانند روزنامه و یا حتی سایت های کم بازدید بروند. آنها هم می توانند با استفاده از سایت آگهی رایگان استخدام مناسب روند فعالیت قرار دادن آگهی را به صورت کاملا هدفمند و با صرف کمترین زمان و هزینه ای انجام دهند و از بازخورد مناسبی برخوردار شوند.

ساخت رزومه حرفه ای به صورت آنلاین و سریع 

از چالش های مهمی که کارجویان با آن رو به رو هستند می توان به این مورد اشاره کرد که اطلاعات کافی در مورد تهیه یک رزومه مناسب را ندارند. اصلا نمی دانند رزومه را چطور باید نوشت یا اینکه در رزومه به چه چیزهایی باید اشاره کرد.

یکی از مزیت های سایت آگهی رایگان استخدام این است که فرم های آماده و استانداردی برای ساخت رزومه دارند که کافیست کارجو فقط اطلاعات خود را مرحله به مرحله در آن فرم ها وارد کند و به سادگی یک رزومه کامل و مناسب را برای خود بسازند.

در نهایت نیز بخش های اختصاصی در سایت تعبیه شده است که از طریق آن می توان رزومه را در اختیار شرکت ها و کارفرمایان قرار دهند.

بیشتر بخوانید : 5مورد طلایی برای آموزش تنظیم مودم ADSL و مودم مخابرات TP-link و D-Link

پیدا کردن شغل بدون مهارت و تخصص 

از دیگر مزیت های سایت آگهی استخدام رایگان  می توان به این مورد اشاره کرد که بسیاری از آگهی های درج شده در آن برای کارجویانی است که مهارت خاصی ندارند!

شاید برایتان سوال شده که چطور این مسئله امکان پذیر است؟ در جواب این سوال می توان گفت که در این سایت ها آگهی هایی برای جذب کارآموز در زمینه های مختلف با مدت زمانی گوناگون (به عنوان مثال دوره سه ماهه) وجود دارد، که افراد می توانند با استفاده از آن مشغول به کار شوند و حتی پس از اتمام دوره کارآموزی در آن شرکت استخدام شوند.

استخدام آسان 

از مهمترین و جالبترین  ویژگی هایی که در آگهی های سایت های استخدامی وجود دارد این است که سخت گیری چندانی در این آگهی ها دیده نمی شود!

در بسیاری از آنها معیار هایی همچون سن و جنسیت از اهمیت چندانی برخوردار نیست! همینطور برای کارجویان آقا به معیار های همچون کارت پایان خدمت و از همه مهمتر سابقه کار کمتر پرداخته شده است!

چون بسیاری از شرکت هایی که در پلتفرم های استخدامی آگهی می دهند به دنبال افراد کار بلد هستند و به مسائل حاشیه ای توجهی نمی کنند. در حالی که اگر شما دارای مهارت و تخصص خاصی باشید به راحتی و حتی بدون داشتن تحصیلات عالیه می توانید شغل مور نظر خود را بیابید.

نمایش بیشتر ....  شبکه کار در کرج | 09122649321 | نصب و راه اندازی شبکه در کرج

ارتباط چندگانه در مدت زمان کوتاه 

کارجویان می توانند به راحتی و بدون نیاز با هماهنگی تلفنی با شرکت مورد نظر از طریق پلتفرم های استخدامی رزومه خود را برای آنها ارسال کنند. البته محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد مانند تعداد ارسال رزومه برای چندین شرکت، که با پرداخت هزینه بسیار کمی می توان این محدودیت ها را رفع کرد.

و به این ترتیب کارجو می تواند بون اینکه وقتش گرفته شود رزومه را برای چندین شرکت ارسال کرده و منتظر برقراری تماس آنها برای شروع همکاری باشد.

مزیت پلتفرم های استخدامی برای کارفرمایان

قبل از هر چیز بهتر است با مزایای سایت های کاریابی و سایت سایت آگهی استخدام رایگان در ایران آشنا شویم. مزایای زیادی در پلتفرم های کاریابی وجود دارد که هم برای کارفرمایان و هم برای کارجویان مناسب است. در ادامه به مزیت های سایت های کاریابی و استخدامی می پردازم.

قابلیت دسترسی

مهم نیست که کجای دنیا هستید اگر دستگاه و اتصال به اینترنت دارید، می توانید تمام کارهای مدیریتی را که در بالا توضیح داده شده است، انجام دهید. شما می توانید ارسال شغل خود را تغییر دهید، ببینید که تعداد پاسخ شما چه مقدار است و حتی به طور مستقیم با کارجویان ارتباط برقرار کنید.

دسترسی به مخاطب بزرگتر با استفاده از فضای وب

اینترنت پدیده ای جهانی است و هر روز تعداد بیشتری از کاربران به آن دسترسی پیدا می کنند، در حالی که در بیشتر کشورهای توسعه یافته، استفاده از اینترنت بسیار زیاد است.

بنابراین شما در معرض استخر بالقوه متقاضیان قرار گرفته اید. اگر به طور خاص به دنبال جذب نیروهای جوان هستید، استخدام الکترونیکی احتمالاً تنها استراتژی مؤثر و کارآمد ممکن است؛ به عنوان مثال در ایالات متحده، 98٪ از گروه سنی 18-29 کاربر فعال اینترنت هستند.

از مزیت های مهم سایت سایت آگهی استخدام رایگان برای کارفرمایان می توان به مورد اطلاع رسانی بسیار گسترده در فضای وب اشاره کرد. به این دلیل که از تمامی کشور به این پلتفرم ها دسترسی دارند و کارجویان متعددی به آن مراجعه می کنند و حتی اگر به دنبال نیروی کار به صورت دور کاری نیز باشند این اطلاع رسانی صد در صد به نفع آن ها خواهد بود.

مقرون به صرفه بودن 

هنگامی که شما یک آگهی شغلی را ارسال می کنید، می توانید هزینه را به همان میزان اندکی که می خواهید بپردازید پرداخت کنید. همچنین آن را به مخاطبان بسیار خاص اختصاص دهید. در واقع اگر کمپین خود را به طور مؤثر مدیریت کنید می توانید مقدار زیادی از هزینه ها را ذخیره کنید. ضمن جذب متقاضیانی که مناسب ترین فرد برای جای خالی شما هستند.

ارسال ایمیل و پیامک به جامعه هدف شما

اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک باعث افزایش سطح آگاهی جامعه هدف می شود و کارفرمایان خیلی سریع تر می توانند نیروی کار مورد نظرشان را پیدا کنند.

به عنوان مثال اگر آگهی کارفرمایی در مورد طراح سایت باشد آگهی او به صورت رایگان برای تمام کسانی که در طراحی سایت تخصص دارند ارسال می شود.

سریع و بی درنگ

بیشتر پستهای شغلی به صورت بی درنگ (real time) ظاهر می شوند. این قضیه می تواند به شما کمک کند که با تلاش بیشتری برای جذب کارجویان تلاش کنید یا حتی اگر قبلاً شخص مناسبی از میان متقاضیان برای کار پیدا کرده اید فعالیت خود را متوقف کنید.

نمایش بیشتر ....  نصاب مودم مخابرات در کرج در محل |09122649321

انعطاف پذیر و با دوام

خب همانطور که می دانید اینترنت در مورد کنترل پست های شما و برنامه هایی که دریافت می کنید، انعطاف پذیری زیادی به شما می دهد. اگر در یک روزنامه بنویسید و بخواهید آگهی شغلی تان را اصلاح کنید، احتمالاً باید برای یک تبلیغ کاملاً جدید هزینه کنید. با ارسال پست های آنلاین، اکثر پلتفرم های استخدامی به شما این امکان را می دهند که هر زمان که می خواهید پست شغلی خود را ویرایش به روزرسانی یا حذف کنید.

روزنامه ها و دیگر اشکال رسانه های چاپی بسته به چرخه نشر آنها عمر بسیار کمی دارند. اکثر انتشارات طبقه بندی شده دارای یک چرخه انتشار دو هفته هستند، به این معنی که تبلیغ شما فقط برای مدت زمان نسبتاً کمی مشاهده می شود. از طرف دیگر پست های شغلی آنلاین زنده خواهد ماند تا نویسنده یا وب سایت میزبان آن را حذف کند.

شتابدهی در استخدام

یکی از گزینه های دیگر که در سایت آگهی استخدام رایگان به چشم می خورد و برای کارفرمایانی که هنوز موفق به پیدا کردن نیروی کار مناسب نشده اند گزینه شتابدهی در استخدام است.

روش فعالیت آن نیز به این صورت است که کارفرمایان با استفاده از این خدمت می توانند سرعت دریافت رزومه از متقاضیان را افزایش دهند. درج بنر در وبسایت، اطلاع رسانی اختصاصی، بولد کردن آگهی و … از خدماتی است که در راستای بیشتر دیده شدن آگهی ها انجام می شود. البته در برخی از سایت های استخدامی انجام این  خدمات با پرداخت هزینه ای همراه است.

تبلیغات شغلی پویاتر

ارسال شغل به صورت آنلاین یا از طریق سیستم های رسانه های اجتماعی این فرصت را به شما می دهد تا با تبلیغ خود خلاق تر باشید. به عنوان مثال، شما می توانید یک فیلم کوتاه ایجاد و ضمیمه کنید که مزایای کار برای شرکت شما را نشان می دهد.

در نتیجه استفاده شما از فناوری در واقع می تواند چیزهای زیادی در مورد فرهنگ شرکت شما بگوید و به جذب انواع خاصی از کارجویان در این فرآیند کمک می کند. مشاغلی که از این طریق از این فناوری استفاده می کنند ثابت می کنند که فرق بسیاری با بقیه شرکت ها دارند و برای شیوه های جدید و جالب انجام کارها باز هستند.

مدیریت راحت رزومه های دریافتی

از دیگر مزیت های پلتفرم های سایت آگهی استخدام رایگان برای کارفرمایان می توان به مدیریت آسان رزومه ها اشاره کرد. به این صورت که قابلیت مرتب سازی و دسته بندی آنان وجود دارد و می توان رزومه های مورد نظر را به علاقه مندی ها افزود و دیگر رزومه ها را پاک کرد و حتی آنهایی که در آینده به کار می آید را در پوشه ای جداگانه نگهداری کرد.

معایب پلتفرم های استخدامی + آگهی رایگان استخدام 

البته در کنار تمامی مزایایی که گفته شد این سایت ها دارای معایبی هم هستند که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد.

هزینه ها می تواند پیچیده باشد

بسته به بستر آنلاینی که شما استفاده می کنید برای ارسال جای خالی خود باید هزینه اشتراک و یا هزینه های دیگر را پرداخت کنید. برخی از سایتها حتی برای مدیریت تبلیغات شما نیاز به هزینه عضویت و یا هزینه اضافی برای خدمات اضافی مانند ردیابی برنامه یا تجزیه و تحلیل دارند.

اندازه گیری اثربخش دشوار است

همه سایت های خدمات استخدام آنلاین تحلیلی عمیق از ارسال خواسته های شما را ارائه نمی دهند. بنابراین سخت می توان فهمید که چه چیزی درست کار نمی کند و چگونه باید اقدام به بهینه سازی تبلیغات کرد.

البته، این یک مشکل متداول در استخدام آفلاین نیز می باشد، اما لازم به یادآوری است که فقط به دلیل اینکه آگهی را به صورت سایت آگهی استخدام رایگان  ارسال کرده اید به معنای این نیست که همه معیار های ما متفاوت از روش های سنتی است!

جذب کارجویان نامناسب

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، درخواست افراد برای کار به صورت آنلاین بسیار آسان است. البته این می تواند یک نکته منفی نیز باشد. ارسال موقعیت به صورت آنلاین معمولاً منجر به صدها متقاضی می شود که بسیاری از آنها مناسب نقش جدی نخواهند بود و به این ترتیب کیفیت کاری شما را پایین می آورد.

رقابت زیادی وجود دارد

اصلی ترین روند این  سایت آگهی استخدام رایگان است که همه افراد اقدام به ثبت نام و ارسال رزومه می کنند، در نتیجه پست شما می تواند به سرعت در زیر کوهی از سایر پیشنهادهای شغلی دفن شود. همین مورد شما را وادار می کند هزینه بیشتری را برای قرار گرفتن در معرض دید مناسب بپردازید یا خطر دیده نشدن را بپذیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت با کیفیت و کانفیگ مودم اینترنتی خود در کرج با شماره تماس زیر تماس بگیرید

” مشاوره برای شما دوست عزیز رایگان می باشد “

۰۹۱۲۲۶۴۹۳۲۱-۰۹۳۸۲۲۶۴۵۱۸

15مورد از خواص شگفت انگیز تخم مرغ