سئو کار در کرج | قیمت سئو در کرج | سئو سایت در کرج | افزایش بازدید سایت | 09122649321

آنچه در این مطلب می خوانید

سئو کار در کرج کیست ؟

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که در طرا

حی و کدنویسی سایت، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوا و لینک‌سازی خارجی انجام می‌دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

سئو کار در کرج | قیمت طراحی سایت در کرج | طراحی سایت در کرج

سئو کار در کرج | قیمت سئو در کرج | سئو سایت در کرج | افزایش بازدید سایت | 2023

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً تماس بگیرید

09382264518  -09122649321

سئو چیست ؟

کلمه‌ی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند

ولی تعریف سئو به همین جا ختم نمی‌شود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. ولی امروزه؛

این سوال احتمالا برای بسیاری از افرادی که برای اولین بار با کلمه سئو مواجه شده‌اند پیش آمده است. سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization است وسئو به زبان ساده به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می‌باشد. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به مجموعه اقداماتی که برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل انجام می‌شود، گفته می‌شود.

رتبه بالای وبسایت یک کسب و کار در نتایج جستجو‌ی گوگل منجر به افزایش بازدید و افزایش آگاهی از برند خواهد شد که جلب توجه بیشتر مشتریان بالقوه و افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. انجام سئو بصورت اصولی به کسب و کارها کمک می‌کند میزان بازدید و اعتبار خود را افزایش دهند. پس اگر سایت شما برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکارتان در صفحه یک نتایج جستجوی گوگل نشان داده نشود، تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد.

اصطلاحاتی مثل سئو کردن سایت، بهبود سئو، افزایش و بالابردن سئو سایت و سئوسازی عباراتی هستند که کاربران فارسی زبان برای جستجو و کسب اطلاعات بیشتر درباره سئو استفاده می‌کنند.

– تصمیم گیری برای استخدام سئوکار حرفه ای را راحت تر خواهد کرد: اگر شما در خصوص سئو اطلاعات داشته باشید میتوانید با آگاهی بیشتری برای استخدام یک سئوکار تصمیم بگیرید.
– اطلاع از سئو برای یک مدیر بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است: اگر شما یک مدیر بازاریابی هستید اطلاعات کافی از سئو به شما کمک میکند در موقعیت بالاتری نسبت به رقبا و همکاران خود قرار بگیرید.
– هیچ کسب و کار آنلاین بدون سئو موفق نخواهد بود: سئو دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است. سایت هایی که بدون در نظر گرفتن سئو ساخته میشوند قادر نخواهند بود به موفقیت دست پیدا کنند. آشنایی با سئو و نحوه استفاده از آن برای آینده شرکت شما ضروری است

چگونه سئو را افزایش دهیم ؟

  1. روش هایی که موتورهای جستجو آن ها را تایید نمی کنند و به “سئو کلاه سیاه” معروفند. در صورت استفاده از این روش برای افزایش seo سایت، موتورهای جستجو سایت خاطی را جریمه کرده و از لیست نتایج جستجوی خود حذف می کنند.
    به عنوان مثال استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می تواند باعث افت سئو یک سایت شود.
  2. روش های مورد تایید موتورهای جستجو که به “سئو کلاه سفید” معروفند. این روش زمان‌بر بوده و به صبر و حوصله نیاز دارند.
    برای پیاده سازی سئو کلاه سفید روی سایت، روش های گوناگونی وجود دارد که استفاده از همه یا تعدادی از آن ها می تواند به افزایش رنکینگ سایت شما کمک کند. (ما قبلا این روش ها را بررسی کرده ایم)

سئو سایت به دو بخش کلی و بزرگ تقسیم می‌شود که عبارتند از:

سئو داخلی یا On Page:

سئو داخلی به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که برای بالا بردن رتبه گوگل، درون خود سایت انجام می‌شود.

  1. عنوان صفحه (به انگلیسی: Page Title):می‌توان گفت که عنوان یا تایتل صفحه، که معرف محتوای شما است یکی از مهم ترین قسمت های سئو داخلی می‌باشد.
    هر صفحه باید دارای یک عنوان کلی با تگ H1 (در ادامه راجع به تگ های هدینگ توضیح میدهیم) باشد که کلمه کلیدی تمرکزی شما در آن استفاده شده باشد.
  2. تگ توضیحات یا توضیحات مِتا (به انگلیسی: Meta Description):

بهتر است بدانید که در الگوریتم های جدید گوگل، توجه ویژه ای به توضیحات متا شده است و استفاده درست شما از این توضیحات باعث رتبه گیری بهتر شما در گوگل خواهد شد.
در تگ توضیحات شما باید با استفاده از 150 کلمه به گوگل بگویید که در این صفحه راجع به چه چیزی صحبت می‌کنید همچنین بهتر است از کلمات کلیدی خود نیز استفاده نمایید.
اگر گوگل بین توضیحات متایی که نوشته اید و محتوای داخل صفحه تناسبی پیدا نکند، سایت شما را اسپم شناخته و جریمه‌تان خواهد کرد.

  1. ساختار URL:URL یا پیوند یکتا (همان آدرس صفحه شما)، هرچه کوتاه تر باشد نتایج بهتری در گوگل دریافت خواهید کرد، چرا که سریع تر توسط موتورهای جستجو پیدا و خوانده می‌شود.
    کوتاه بودن آدرس نکته لازم برای بهینه سازی آن است اما کافی نیست. برای بهینه سازی کامل آن باید حتما از کلمات کلیدی خود نیز در آدرس استفاده نمایید. (سعی کنید که حداقل یکبار از کلمه کلیدی تمرکزی در آدرس استفاده نمایید،
  2. تگ های هدینگ:یکی از نکات مهم در تولید محتوا، بخش بندی کردن آن است؛ چون علاوه براینکه خوانایی را برای کاربر زیاد می کند، می تواند بر سئو سایت هم اثر مطلوبی داشته باشد. بخش بندی مطلب عموما با تگ های عنوان انجام می شود یعنی H1 تا H6 که عموما از تگ H1 برای عنوان اصلی استفاده می شود.
    (اگر از وردپرس استفاده می کنید توجه داشته باشید که این سیستم مدیریت محتوا به طور خودکار به متنی که در کادر عنوان نوشته ها می نویسید تگ H1 میدهد! پس نیازی نیست عنوان متن یا محصولات سایت تان را مجددا در بخش متن هم اضافه کنید و به صورت دستی به آن تگ هدینگ H1 بدهید! این کار به شدت به سئو محتوای شما لطمه می زند)

مهم‌ترین نکته در استفاده از تگ های هدینگ این است که از تگ H1 فقط یک بار می توان در هر صفحه ای استفاده کرد. برای عناوین داخلی در متن هر صفحه که اهمیت ویژه ای دارند از تگ H2  و برای زیر عنوان ها از تگ H3 استفاده می کنند. بهتر است یک ساختار درختی برای آنها بسازید. تعداد استفاده از این دو تگ خیلی اهمیت ندارد و هر تعدادی می توان به کار برد. استفاده از تگهای عنوان یکی از عامل های بهینه سازی سایت و سئو داخلی می باشد.

بیشتر بخوانید :  سئو کلاه سفید (White hat SEO) جیست ؟

  1. چگالی کلمات کلیدی:

در سئو داخلی، استفاده از کلمات کلیدی در متن خیلی مهم است. اگر کلمات کلیدی به درستی و در جای مناسب به کار بروند و اصطلاحا چگالی مناسب کلمات کلیدی را رعایت کنید، گوگل به راحتی می تواند متوجه موضوع اصلی سایت شما شود و آن را در نتایج موتورهای جستجو نشان دهد.

نمایش بیشتر ....  هنگام خرید لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبلا برای اینکه سایتی در صفحه اول گوگل نشان داده شود، کافی بود کلمات کلیدی را در متن زیاد به کار ببریم. اما در الگوریتم های جدید گوگل که در چند سال گذشته معرفی شدند، استفاده زیاد از کلمات کلیدی باعث جریمه و حذف شدن از نتایج گوگل می شود.
براساس آمار به دست آمده از گوگل، تعداد متوسط استفاده از کلمات کلیدی در متن 2 تا 5 درصد کل متن می باشد. (بهتر است که در اول جملات و پاراگراف ها از کلیدواژه کلیدی استفاده شود و روی آن یک لینک داخلی به دیگر صفحات قرار بگیرد.)

  1. بهینه سازی عکس ها:استفاده از عکس در متن بسیار به جذابیت مطلب شما برای کاربر کمک می‌کند، اما بهتر است که عکس ها را نیز از نظر سئو بهینه کنید.برای اینکه عکسی در سئو بهینه شود و در جستجوهای عکس گوگل نشان داده شود، باید از ویژگی ALT و Title در عکس استفاده شود. در ویژگی Alt زمانی که عکس به هر دلیلی بارگذاری نشود، متن داخلی آن به جای عکس نشان داده می شود و در ویژگی Title وقتی که ماوس روی عکس قرار میگیرد، یک متن به جای آن نشان داده می شود.
    نکته مهم در سئو داخلی عکس این است که باید از کلمات کلیدی داخل این دو ویژگی به کار ببرید تا در جستجوی عکس گوگل نشان داده شود. جستجوی عکس گوگل براساس ویژگی Alt انجام می شود.
  1. لینک سازی داخلی:اغلب افراد تصور میکنند که لینک هایی که از دیگر سایت ها به سایت خودشان زده می‌شود مهمتر از لینک های داخلی سایتشان است. باید به شما بگوییم که خیر این اشتباه است.بله لینک های خارجی هم خیلی مهم هستند اما اینکه شما در سایت خودتان لینک دهی درستی به صفحه اصلی و دیگر صفحه ها داشته باشید و مدت حضور کاربر در ساییتان را بالا ببرید مهم تر از این است که کاربر از سایت دیگری وارد سایت شما شود و بعد از مطالعه ناقص یک صفحه شما، برود و پشت سرش را هم نگاه نکند.
    در اصل شما باید با لینک دهی درست و ارتباط بین صفحات داخلی سایت خود، کاربر را در پیمایش صفحات سایتتان راهنمایی کنید.

سئو خارجی یا Off Page:

سئو خارجی شامل کلیه فعالیت های شما در خارج از سایت برای بهبود رتبه سایت خود در نتایج موتور جستجوی گوگل، گفته می شود.
به زبان ساده میتوان گفت که سئو خارجی کلیه اقدامات پیرامون لینک سازی (Link Building) برای وب سایت شماست.

این کار با معرفی سایت شما توسط فضاهای معتبر در اینترنت مثل دیگر وب سایت ها، فروم ها، شبکه های اجتماعی و… انجام می‌شود. معرفی یا تبلیغ سایت شما توسط فضاهای دیگر در اینترنت برای موتور های جستجوگر گوگل به منزله تایید محتوای سایت شماست ک تاثیر بسیاری در بهبود رتبه بندی سایت شما دارد.

الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها همه ساله در حال تغییر و به روزرسانی است و هیچ کس از این الگوریتم با خبر نیست؛ بنابراین آمار دقیقی از درصد تاثیرگذاری سئو داخلی یا خارجی روی رتبه بندی سایت در دست نیست اما اکثر قریب به اتفاق سئوکار ها بر این عقیده اند که ارتباط، اعتماد و قدرت سایت مهم ترین فاکتور های سئو خارجی هستند که همچنان هم نقش مهم و تقریبا 50 درصدی در رتبه بندی ایفا می‌کند.

لینک سازی قلب تپنده سئو خارجی محسوب می‌شود. موتور های جستجوگر گوگل هم از طریق شبکه ارتباط لینک ها، به کیفیتِ محتوا و ارزش یک سایت پی می‌برند. پس اگر یک سایت لینک های با ارزش زیاد داشته باشد نسبت به سایتی که لینک های کم ارزش دارد، رتبه بهتری کسب می‌کند.
در ادامه به انواع لینک سازی و نکاتی که باعث ارزشمندی هر لینک می‌شود خواهیم پرداخت.

به طور کلی سه نوع لینک سازی وجود دارد:

  1. لینک های طبیعی:لینک هایی که بدون اطلاع یا اقدامی از طرف صاحب سایت (یا سئوکار سایت) تولید می‌شوند را به نام لینک طبیعی می‌شناسیم.

    فرض کنید شما یک وبلاگ نویس هستید که راجع به غذاهای مختلف در وبلاگتان توضیح داده و نظر می‌نویسید. اگر شما به یک رستوران بروید و در وبلاگتان راجع به آن رستوران و غذاهایش بنویسید و آن را معرفی کنید (به آن لینک دهید) شما یک لینک طبیعی برای آن رستوران ساخته اید.

  2. لینک های ساخته شده به صورت دستی:در این نوع لینک سازی صاحب سایت یا سئو کار از مشتریانی که از خدمات سئو و محصول راضی بوده اند درخواست می‌کند که لینک سایت را به اشتراک بگذارند یا از طریق تبلیغِ اینفلوئنسر ها و افراد مشهور با دنبال کنندگانِ زیاد، به خواست خود که لینک سازی خارجی به صورت دستی باشد، می‌رسد.
  3. لینک های غیرطبیعی:این نوع لینک سازی نیاز به آگاهی و تجربه شما در سئو دارد؛ اضافه کردم لینک در دایرکتوری آنلاین، فروم یا انجمن ها، امضای پست در وبلاگ ها، خرید رپورتاژ آگهی، خرید لینک متنی و… همگی در این دسته از لینک بیلدینگ قرار می‌گیرند.
    بنابراین می‌توان گفت تمام لینک هایی که توسط شما و با هدف سئو خارجی در سایت ها و وبلاگ های مختلف ایجاد می‌شوند را لینک های غیر طبیعی می‌گوییم.

چگونه لینک سازی حرفه ای برای سایت مان انجام دهیم؟

همانطور که مطالعه کردید، با انواع لینک سازی آشنا شدیم، اما باید این نکته را بدانید که بدون در نظر گرفتن شیوه لینک سازی، سایت هایی که بیشترین امتیاز را داشته باشند در نتایج SERP گوگل رتبه بهتری دریافت خواهند کرد.

موتور های جستجوگر بر اساس دلایل مختلفی لینک ها را ارزش گذاری می‌کنند، برخی از این دلایل عبارتند از:

  1. لینک ساخته شده به چه اندازه محبوب است؟ تعداد افرادی که ترغیب شده اند روی لینک ایجاد شده کلیک کنند، در این ارزش گذاری بسیار مثمر ثمر واقع می‌شود.
  2. آیا موضوع لینک به محتوای سایتی که به آن لینک شده، مرتبط است؟ برای مثال اگر شما سایت فروش قطعات یدکی خودرو داشته و در یک سایت آشپزی، کلمه قرمه سبزی را به سایتتان لینک دهید، از ارزش آن کاسته می‌شود.
  3. لینک ساخته شده چقدر قدمت دارد؟
  4. از چه متنی برای لینک سازی استفاده کرده اید؟ (به این متن اصطلاحا Anchor Text می گویند)
  5. اعتبار دامنه سایت چقدر است؟
  6. تعداد لینک های خارجی سایت لینک دهنده در آن صفحه و کل سایت چقدر است؟
  7. قدرت دامنه و صفحه سایت به چه اندازه ایست؟
  8. آیا سایت لینک دهنده پنالتی شده یا اسپم محسوب می شود؟

سئو چه کار می‌کند؟

برای اینکه بتوانید وب‌سایت خود و صفحات آن را بهینه کنید، ابتدا باید از نحوه کار موتورهای جستجو درک درستی پیدا کنید. در واقع این موتورهای جستجو هستند که محتوای وب‌سایت شما را بررسی می‌کنند و آن را به مخاطب درست نشان می‌دهند.

عوامل متعددی وجود دارد که موتورهای جستجو از آنها برای تجزیه و تحلیل و تعیین ارتباط یک وب‌سایت با کلمه‌ای که کاربر جستجو کرده، استفاده می‌کنند. گوگل اغلب این موارد را فاش نمی‌کند، اما با این حال افراد حرفه‌ای در این حوزه به دنبال این فاکتورها می‌روند و از آنها برای بهینه سازی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند.

یک متخصص سئو باید از فاکتورهای مهم در رتبه بندی صفحات وب،‌ آگاه باشد و موارد زیر برخی از مهم‌ترین فاکتورها در رتبه بندی وب‌سایت‌ها می‌باشد:

  • سن دامنه، URL و آتوریتی آن
  • لینک‌ها
  • بهینه سازی وب‌سایت در نسخه موبایل
  • محتوای بهینه شده و با کیفیت
  • سرعت لود صفحات (از جمله سرعت صفحات وب‌سایت در نسخه تلفن همراه)
  • در دسترس بودن و همچنین امنیت سایت
  • تعامل کاربران در شبکه‌های اجتماعی هر وب‌سایت
  • سئو تکنیکال
  • تجربه کاربری

رتبه بندی وب‌سایت یعنی اینکه وب‌سایت شما در هنگام سرچ کاربر در مورد کلمه‌ای، در اولین صفحه‌ی نتایج جستجو باشد و شما به آن در همان صفحه اول و در رتبه‌های بالای صفحه دسترسی داشته باشید. در واقعی وب‌سایتی می‌تواند این رتبه را به دست آورد که عوامل بالا در آنها رعایت شود و همچنین سئوکار آن از به‌روزترین روش‌ها برای بهینه سازی سایت استفاده کند. موتورهای جستجو به طور کلی هنگام رتبه بندی یک وب‌سایت سه مرحله زیر را دنبال می‌کنند:

۱- کرال کردن

تمام موتورهای جستجو ربات‌هایی دارند که کار آنها کرال کردن (Crawling) و یا همان اسکن کردن وب‌سایت‌ها و صفحات آن است. کرال کردن صفحات وب‌سایت، محتوای شما را در نتایج جستجو قرار می‌دهد.

۲- ایندکس کردن

در این مرحله وب‌سایت و صفحات آن به نتایج جستجو اضافه می‌شود. اگر وب‌سایت شما و صفحات مورد نظر شما در فهرست نتایج موتور جستجو نباشد، شانس دیده شدن توسط کاربر را از دست خواهید داد.

۳- رتبه بندی

وقتی چیزی را در گوگل تایپ می‌کنید، مرتبط‌ترین وب‌سایت‌ها در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند. این نتایج بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی، زبان، تجربه کاربری و غیره می‌باشد.

کار متخصص سئو چیست؟

متخصصان سئو به کسب و کارها و همچنین کارفرمایان کمک می‌کنند تا بتوانند صفحه محصول و خدمات خود در وب‌سایت را در نتایج جستجو در بهترین رتبه قرار دهند. بنابراین، یک متخصص سئو، درباره بهترین روش‌ها برای رسیدن به این هدف تحقیق و تجزیه و تحلیل می‌کند تا به استراتژی برسد که با کمک آن بتواند وب‌سایت شما را به صفحه نخست نتایج جستجو برساند.
هدف کلی متخصص سئو افزایش میزان بازدید وب‌سایت با استفاده از کلمات کلیدی مناسب هر صنعت، بهبود تجربه‌ی کاربر و در نهایت تطبیق وب‌سایت با آخرین الگوریتم‌های موتورهای جستجو برای رتبه گرفتن است. با این وجود موتورهای جستجو همیشه در حال تغییر هستند و متخصصان سئو باید مدام این تغییرات را پیگیر باشند.

متخصصان سئو نیز مانند هر فرد دیگری در بازار کار باید مهارت‌ها و تخصص‌هایی داشته باشند. البته که این شغل هیچ رشته دانشگاهی ندارد و هر فردی که به سئو علاقه دارد، می‌تواند با حضور در کلاس‌های آنلاین و حضوری، مطالعه مداوم و همچنین کمک گرفتن از بهترین و بزرگترین افراد در این حوزه، خود را در سئو قوی کنند و به کار در این حیطه مشغول شوند. بعد از یادگیری، کارهایی که هر سئوکار باید انجام دهد شامل موارد زیر می‌شود:

  • تهیه استراتژی برای بهینه سازی وب‌سایت
  • تحقیق درباره کلمات کلیدی و استفاده از آن در بازاریابی و رتبه گرفتن وب‌سایت شرکت‌ها و سازمان‌ها.
  • تعیین اهداف قابل اندازه گیری که به تیم مارکتینگ کمک می‌کند تا روند رشد فعالیت‌های سئو را پیگیری کند.
  • ارتباط با سایر متخصصان در تیم بازاریابی برای پیشبرد اهداف در تیم.
  • همکاری با دیگر افراد بخش بازاریابی برای مدیریت استراتژی سئو.
  • همکاری نزدیک با تیم محتوا برای تدوین برنامه‌ای برای تولید محتوای جذاب و با کیفیت در وب‌سایت.
  • همکاری نزدیک با تیم فنی و برنامه نویسی سایت برای پیاده سازی موارد فنی در سایت.
  • داشتن استراتژی برای لینک سازی و بک لینک برای گرفتن نتیجه بهتر در نتایج جستجو.

چگونه کارشناس سئو شویم ؟

برخی از متخصصان سئو از ابتدا با هدف سئوکار شدن کار خود را آغاز نکردند. برخی کاملاً تصادفی شروع به کار در این حوزه کردند و بعدها یادگیری خود را در این زمینه روز به روز افزایش دادند. همان‌طور که گفتیم برای تحصیل در دانشگاه رشته‌ای برای سئو وجود ندارد و یادگیری آن تماما به خود شما و علاقه‌ی شما به این حیطه بستگی دارد.

قیمت سئو سایت در کرج بصورت پروژه ای

یکی از مرسوم ترین روش هایی که برای بهینه سازی سایت های مختلف از طرف شرکت ها و افراد متخصص در زمینه سئو مورد استفاده قرار می گیرد، سئو سایت پروژه ای است.
معمولاً بر اساس میزان سختی کلمات کلیدی و حجم تولید محتوا و هزینه تبلیغات رپورتاژ آگهی مورد نیاز برای بهینه سازی سایت های مختلف، می توان قیمت سئو سایت را بصورت زیر دسته بندی کرد :

1 – 25 تا 30 میلیون تومان برای کلمات کلید ساده ( سه سیلابه و بیشتر )
2 – 30 تا 40 میلیون تومان برای کلمات کلیدی متوسط ( دو سیلابه )
3 – 40 تا 50 میلیون تومان برای کلمات کلیدی سخت ( یک سیلابه )
5 – 50 میلیون تومان و بیشتر برای سئو سایت هایی که کلمات کلیدی خیلی سخت دارند.

از مزایای این روش می توان به مشخص بودن قیمت سئو از ابتدای پروژه و نیز عدم نیاز به پرداخت هزینه های اضافه طی فرآیند بهینه سازی سایت اشاره کرد.
همچنین کارفرما از زمان لازم برای سئو شدن سایت خود آگاه است و می تواند برای فروش آنلاین محصولات خود برنامه ریزی کنید.
البته اگر با مباحث سئو و بهینه سازی سایت آشنایی کافی ندارید و نمی توانید مدت زمان و هزینه های لازم را برای اجرای پروژه خود محاسبه کنید، به این دلیل که هیچ نظارتی بر روند اجرای سئوی سایت خود ندارید شرکت ها و افراد سئوکار می توانند قیمت بالاتری به شما اعلام کنند.
به علاوه در این روش به دلیل مشخص بودن مواردی از قبیل تعداد کلمات کلیدی و زمان اتمام کار در قرارداد، کافرما نمی تواند حین اجرای فرآیند سئو کلمات کلیدی را تغییر داده و یا بر خلاف مفاد قرار داد عمل کند.
این روش بیشتر برای شرکت ها و فروشگاه هایی مناسب است که اطلاعات نسبی از سئو و بهینه سازی و قیمت های تولید محتوا و تبلیغات دارند و در قرارداد نیز همه موارد بطور کامل و شفاف از طرف شرکت سئوکار ذکر شده باشد.

قیمت سئو در کرج بصورت ماهیانه

پرداخت هزینه سئو بصورت ماهیانه معمولاً در قراردادهای یکساله استفاده می شود و علاوه بر بهینه سازی سایت شامل خدمات گرافیکی و بطور کلی مدیریت بخش های مختلف وب سایت خواهد بود. حداقل هزینه سئو سازی سایت با این روش بسته به امکاناتی که به مشتری ارائه می شود ماهیانه 5 میلیون تومان است.
پرداخت هزینه سئو بصورت ماهیانه این امکان را به شما می دهد تا هر وقت که مایل باشید کلمات کلیدی جدیدی به سئوکار معرفی کنید و در صورت عدم تمایل به همکاری هزینه خدمات سئو را از ماه بعدی پرداخت نکنید.
همچنین می توانید نظارت کاملی بر علمکرد سئوکار داشته باشید و بصورت هفتگی یا ماهیانه درخواست ارائه گزارش کار کنید و از این طریق همواره در جریان فرآیند بهینه سازی سایت خود و خدماتی که برای شما انجام می شوند قرار بگیرید.
بهینه سازی سایت با پرداخت هزینه ماهیانه علاوه بر افزایش رتبه سایت بخاطر اینکه خدمات گسترده ای مانند طراحی گرافیکی بنرهای سایت و اسلایدر، تولید محتوا، درج محصولات و بروزرسانی قیمت ها و نیز پاسخ دهی به کامنت مشتریان را ارائه می کند برای کارفرما بسیار مناسب تر است.

در سایر روش هایی که برای افزایش رتبه سایت در گوگل توضیح داده شد معمولاً قرارداد بصورت 6 ماهه نوشته می شود و کارفرما موظف است هزینه سئو سایت خود را تا پایان مدت قرارداد پرداخت کند، حتی اگر مثلاً در ماه دوم برای کلمات کلیدی موردنظرش به صفحه یک گوگل رسیده باشد. اما در پرداخت هزینه سئو به صورت ماهیانه شما می توانید هر زمان که خواستید از ادامه همکاری با شرکت سئو انصراف دهید و اگر مثلاً بعد از 3 ماه سایت شما به صفحه یک گوگل رسید و یا رتبه موردنظرتان را در نتایج جستجوی گوگل کسب کردید، هزینه سئو را برای ماه های بعدی پرداخت نکنید.

این روش پرداخت هزینه سئو برای شرکت ها و فروشگاه هایی مناسب است که علاوه بر خدمات بهینه سازی و افزایش رتبه سایت نیازمند مدیریت کامل وب سایت خود هستند و می خواهند تمامی کارهای مورد نیاز از جمله درج محصولات و بروزرسانی قیمت ها، تولید محتوا، طراحی گرافیکی بنرها و پاسخ دهی به دیدگاه کاربران و درج تبلیغات رپورتاژ آگهی بصورت یکجا توسط شرکت سئو انجام شود.

قیمت سئودر کرج بصورت ساعتی چگونه محاسبه می شود؟

این روش یکی از مدل های قیمت گذاری سئو وب سایت است.معمولا شرکت ها کمتر از این روش استفاده می کنند.این مدل قیمتی سئو بیشتر توسط افرادی که بصورت شخصی کار سئو انجام می دهند بکار گرفته می شود.براساس مدت زمانی که شخص در محل کار شما حاضر می شود می توانید قیمت تمام شده سئو سایت خود را تخمین بزنید.

مشکل اینجاست که معمولا پروژه های بهینه سازی سایت بصورت ساعتی کندتر به سرانجام می رسد و برخی موارد براساس میزان تخصص شخصی که کار بهینه سازی را انجام می دهد ممکن است قیمت تمام شده بسیار بالا برود.

مزایای سئو ساعتی چیست؟

محاسبه ساده و شفافیت در پرداخت هزینه ها – در این روش مدت زمان کار انجام شده مشخص است و از این طریق شما می توانید میزان پیشرفت و نقاط قوت و ضعف متخصص بهینه سازیِ سایت خود را مشخص کنید

تخمین ساده تر قیمت سئو – اگر هزینه سئو سایت خود را به صورت ساعتی پرداخت کنید می توانید میزان بودجه بهینه سازی سایت خود را بهتر مدیریت نمایید و با کنترل میزان ساعت ها ، از زیاد شدن قیمت نهایی سئو سایت خود بکاهید.

معایب سئو ساعتی چیست؟

نتیجه گیری دیرتر – در اکثر مواقع هنگام استفاده از این روش، بیش از 6 ماه زمان لازم است تا تغییرات در رتبه بندی سایت به صورت چشمگیر انجام شود.در کنار مزیت کنترل بودجه این مشکل نیز وجود دارد که ممکن است ارزش کار انجام شده کمتر از حد انتظار باشد.

هیچ وابستگی بین پرداخت ها و کسب نتایج وجود ندارد – زمانی با یک شخص یا یک شرکت سئو به صورت ساعتی کار می کنید مانند این است که کارمندی را به استخدام خود درآورده اید.ینی شما بر اساس میزان حضور شخص، هزینه و حقوق پرداخت می کنید و نه بر اساس کار انجام شده. به همین دلیل هم بسیاری از مشتریان و همچنین شرکت های سئو، علاقه ای به استفاده از این روش ندارند.

سئو ساعتی برای چه وب سایت هایی مناسب است ؟

اگر قصد دارید که سئو سایت خود را شخصا انجام دهید می توانید از روش پرداخت هزینه ساعتی به یک متخصص سئو جهت ارائه مشاوره استفاده کنید.با این طریق هم هزینه کمتری خواهید پرداخت و هم بدلیل استفاده از مشاوره های تخصصی امکان اشتباه تا حد زیادی پایین خواهد آمد.

بیشتر بخواتید : نصاب مودم ADSL مخابرات در کرج

قیمت سئو در کرج بصورت پروژه ای چگونه تعیین می شود؟

روش تعیین قیمت سئو براساس پروژه ، بیشترین روشی است که از طرف شرکت های بهینه سازی سایت انجام می پذیرد.تعرفه سئو (بصورت پروژه ای ) بر حسب مورد معمولا در 4 دسته قیمتی زیر قرار می گیرند :

  • 25.000.000 تا 30.000.000 تومان
  • 30.000.000 تا 45.000.000 تومان
  • 45.000.000 تا 60.000.000 تومان
  • 60.000.000 تا 75.000.000 تومان

پروژه های خاصی نیز وجود دارند که به علت رقابت شدید برای عبارت کلیدی مورد نظرشان هزینه ایی بیش از 75 میلیون تومان برای سئو سایت خود نیاز دارند.

مزایا سئو بصورت پروژه ای چیست؟

تمام هزینه ها بصورت مجموع مشخص است – با استفاده از این روش دیگر نگرانی بابت پرداخت های ساعتی یا ماهیانه وجود ندارد.از ابتدای پروژه میزان قیمت سئو و میزان بودجه مورد نیاز مشخص شده است.

نتایج کاملا مشخص است – استفاده از تعیین تعرفه سئو بر اساس پروژه این امکان را به شما می دهد که از طریق قراردادی که با شرکت سئو مورد نظر خود می بندید از مدت زمانی که نیاز است تا پروژ به تمام برسد آگاهی داشته باشید. عبارات کلیدی مورد نظر و جایگاه نهایی آنها نیز از قبل مشخص می شود.(برخلاف پروژه های ساعتی یا ماهیانه که مدت زمان و همچنین قیمت نهایی آن مشخص نیست )

معایب سئو پروژه ای چیست؟

ممکن است زیادی هزینه کنید – اگر اطلاعات اولیه کافی در مورد اصول سئو و بهینه سازی سایت نداشته باشید نمیتوانید متوجه شوید حدودا چقدر زمان و هزینه برای پروژه شما لازم است و نظارتی نیز روی روند انجام مراحل بهینه سازی سایت خود ندارید بنابراین ممکن قیمت سئو سایت شما بیش مقدار واقعی اعلام شود.

عدم انعطاف پذیری – یک فرایند سئو که به صورت پروژه ای قیمت گذاری می شود معمولا شامل قردادی است که تمام موارد از قبیل عبارات کلیدی مورد نظر،تاریخ ها و .. در آن به دقت ذکر شده و پروژه با توجه با آن پیش خواهد رفت.بنابرایت در میانه راه امکان تغییرات گسترده خارج مفاد قرارداد وجود نخواهد داشت.

برای چه وب سایت هایی مناسب است؟

این روش انجام سئو برای شرکت هایی مناسب است که قصد دارند سیستم بهینه سازی سایت خود را بهبود دهند ، اطلاعات اولیه را در مورد فرایند سئو دارند و قصد دارند مواردی را اضافه تر از قبل و خارج از سورس سایت جهت بهبود جایگاه آن انجام دهند. بررسی سئو ، بهینه سازی محتوا ، بهینه سازی Off-page و لینک بیلدینگ برخی از این موارد محسوب می گردد.

قیمت سئو به صورت ماهیانه چگونه است ؟

قیمت گذاری های سئو به صورت ماهیانه معمولا برای پروژه های طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرید.هزینه ماهانه سئو معمولا مبلغی بیش از 2.000.000 تومان بسته به نوع پروژه خواهد بود.

مزایای سئو ماهیانه چیست؟

عدم نیاز به فعالیت – قیمت گذاری و پرداخت هزینه های بهینه سازی معمولا به این معنی است که شما شرکت یا شخصی برای مدیریت امور مربوط به سئو وب سایت خود استخدام کرده اید تا این امکان را برای شما بوجود آورد که بدون نیاز به دخالت یا فعالیتی از جانب شما رتبه وب سایت شما ارتقا یابد.

رابطه بهتر بین شرکت سئو و مشتری – یکی دیگر از مزایای این روش همکاری مشتری و شرکت سئو است.از طریق قراردادهای ماهانه این همکاری بیشتر شده و فرایند سئو سایت به شکل موثرتری انجام می گیرید

معایب سئو ماهیانه چیست؟

ممکن است پول و زمان خود را هدر دهید – سئو وب سایت اصولا فرایندی است که نیاز به زمان دارد و همانطور که قبلا نیز اشاره شد معمولا حداقل 6 ماه زمان لازم است تا نتایج قابل لمس و پیشرفت چشمگیر در رتبه سایت دیده شود.اگر شرکت یا متخصص سئو که برایتان کار میکند نتواند به نتایج خوبی برسد به این معنی است که شما علاوه بر زمان زیاد، میلیون ها تومان را هدر داده اید

تعهدات بلند مدت – اکثر شرکت های سئو از مشتریان خود می خواهند که قراردادهای حداقل 6 ماهه با آنها امضا کنند و این بدین معنی است که اگر مثلا در ماه دوم از شرکت سئو خود احساس  ناراضیتی داشته باشید مجبورید تا اتمام قرارداد صبر کنید.

تعرفه سئو ماهیانه  در کرج برای چه سایت هایی مناسب است ؟

این روش پرداخت هزینه ای سئو زمانی مناسب است که شرکتی که قرار است بهینه سازی سایت شما را به عهده بگیرید کاملا از طرف شما شناخته شده و علاوه بر اعتبار ، در زمینه سئو، دارای سابقه خوبی باشد.

قیمت سئو سایت در کرج براساس عملکرد چیست ؟

یکی از سیستم های جدید قیمت گذاری سئو استفاده از شرط حصول نتیجه است.به این معنی که تا نتیجه مورد توافق حاصل نشود مشتری نیز هزینه ای پرداخت نمی کند.

مزایای آن چیست ؟

برای نتیجه نهایی هزینه پرداخت می کنید نه چیز دیگر – اگر رتبه شما بالا نیاید هزینه ای نیز پرداخت نخواهید کرد.استفاده از این روش ریسک سرمایه گذاری روی شرکت های بهینه سازی سایت را بسیار کاهش می دهد.

دقیقا می دانید روی چه چیزی سرمایه گذاری می کنید – پرداخت هزینه های سئو بر اساس حصول نتایج و نحوه عملکرد شرکت های بهنیه سازی، دست بالا را به شما خواهد داد و دقیقا می دانید در ازای چه چیزی هزینه پرداخت می کنید.

معایب سئو براساس عملکرد؟

شرایط جستجوی شما ممکن است بسیار رقابتی باشد – در صورتی که میزان رقابت بر سر عبارت کلیدی مورد نظر شما با توجه به نوع کسب و کارتان بسیار زیاد باشد شرکت های بهینه سازی نیز وقتی از پرداخت هزینه یا حاصل شدن نتیجه اطمینان کافی ندارند از این روش برای تعیین تعرفه سئو استفاده نخواهند کرد.

ضعیف بودن عبارات کلیدی انتخابی – بدلیل اینکه رقابت برسر کلمات کلیدی قوی ( پُر جستجو) زیاد است مجبور خواهید بود از عبارات کلیدی ضعیف تر استفاده نمایید که در این صورت ممکن است پیشرفتی  در رونق کسب و کار شما ایجاد نشود.

برای کدام وب سایت ها مناسب است ؟

اگر شما یک شرکت کوچک و تازه تاسیس هستید باید حواستان به روش های قیمت گذاری سئو باشد.برخی از شرکت ها جهت ورود به بازاریابی اینترنتی دچار کمبود بودجه و کمبود زمان هستند.

در این موارد شریک شدن با یک شرکت سئو که بتواند بدون دریافت هزینه، نتایج خوبی در جهت بهبود سئو سایت شما بدست آورد گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.ولی اگر در صنف کاری و عبارات کلیدی مورد نظر شما رقابت زیادی بین وب سایت های مختلف وجود دارد، شرکت های سئو تمایلی برای انجام بهینه سازی بدون دریافت هزینه های آن نشان نخواهند داد.

برای رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر زمان لازم است ؟

هیچ زمان دقیق و از پیش مشخصی برای رسیدن به صفحه اول وجود ندارد زیرا میزان رقابت در هر کسب و کاری متفاوت است.از طرفی فاکتورهای زیادی در رسیدن سایت به صفحه اول گوگل نقش دارند مانند میزان قدمت دامنه، فعالیت های پیشین انجام شده ، کلمات کلیدی هدف گذاری شده و .. در برخی موارد می توان پس از گذشت چند ماه نتایج بسیار خوبی گرفت و در برخی موارد نیز ممکن است به بیش از یکسال فعالیت مداوم حرفه ای نیاز باشد.

قیمت و هزینه سئو چگونه تعیین می شود؟

برای تعیین قیمت سئو فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود.مهمترین آنها میزان رقابت در عبارات کلیدی هدف گذاری شده است.هرچه رقابت بیشتر باشد به همان میزان نیاز به فعالیت بیشتری است و هزینه بالاتر می رود.

چه تضمینی وجود دارد که به رتبه اول گوگل خواهیم رسید ؟

طبق اعلام شرکت گوگل ارائه تضمین برای رسیدن رتبه های اول گوگل نوعی تقلب و کلاه برداری محسوب می شود.واقعیت این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که در زمانی دقیق به رتبه مشخصی دست خواهید یافت.زیرا هیچ اطلاعات دقیقی از نحوه کار الگوریتم های گوگل و همچنین فعالیت شرکت های رقیب وجود ندارد.برخی از شرکت ها تنها برای جلب مشتری اقدام به ارائه تضمین می کنند که کاملا اشتباه و البته غیرقانونی است.

10 قدم برای تبدیل شدن به یک سئوکار در سال 2023

حالا که فهمیدیم تبدیل شدن به یک سئوکار فقط برای متخصص سئو نیست با هم قدم هایی که به شما کمک میکند یک سئوکار بشوید را دنبال خواهیم کرد.

قدم اول: یادگیری عملکرد موتورهای جستجو

قبل از اینکه به سئو فکر کنید باید خودتان را با موتورهای جستجو آشنا کنید. برای بسیاری افراد این موضوعی است که از آن اطلاع دارند (یا فکر میکنند که اطلاع دارند). اما همیشه شروع کار از مبانی بهترین راه یادگیری است.
به طور کلی موتورهای جستجو 3 پروسه را شامل میشوند.
– کرال (خزش): از این روش مطالب و محتواهای وب را پیدا میکنند.
– ایندکس: روشی که اطلاعات وب را مرتب و ایندکس میکنند
– رتبه بندی: روشی که تصمیم میگیرند چه سایتی را در SERP نشان بدهند (و با چه ترتیبی).
به عنوان یک سئوکار شما باید بدانید چطور یک سایت را بهینه کنید که موتورهای جستجو بتوانند مطالب آن را پیدا کنند آنها را crawl کنند و این مطلب را بدون مشکل درک کنند.

قدم دوم: با مبانی بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) آشنا شوید

قبل از شروع به کار باید در خصوص دیجیتال مارکتینگ و نقش آن در سئو اطلاعات لازم را داشته باشید. باید بدانید که چه انتظاری از سئو دارید و در کنار سئو باید از چه ابزارهایی استفاده کنید تا حضور شما در نتایج موتورهای جستجو طولانی تر باشد.

به طور خلاصه سئو یکی از اجزا SEM است. تفاوت SEM و SEO در این است که ترافیک سئو طبیعی است در حالی که ترافیک SEM پولی است.
شما با استفاده از سئو قصد دارید در نتایج طبیعی جستجو در صفحه اول گوگل قرار بگیرید اما در SEM شما میتوانید با استفاده از تبلیغات (مثل گوگل ادوردز) در صدر نتایج نشان داده شوید.

هر دو روش به شما کمک میکند ترافیک سایت خود را بالا ببرید اما در سئو شما نیازی نیست نگران این باشید که بعد از اتمام تاریخ تبلیغ ترافیک شما کاهش پیدا خواهد کرد. چرا که وقتی با سئو به نتایج اول دست پیدا کنید ترافیک شما به طور مداوم زیاد خواهد شد.

قدم سوم: برای تبدیل شدن به یک سئوکار مفهوم اصلی SEO را یاد بگیرید

سئو فقط در خصوص کلمات کلیدی و لینک سازی نیست. هدف اصلی سئو بالا بردن تجربه کاربری و ارائه مطلبی است که کاربر دنبال آن میگردد. هدف فقط بالا بردن ترافیک نیست بلکه بالا بردن ترافیک و تبدیل این ترافیک به مشتری است.
سئو انواع مختلفی دارد، می پرسید انواع سئو چیست؟ از مهمترین آن ها میتوان به سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال اشاره کرد.

برای تبدیل به یک سئوکار شما باید از هر سه قسمت سئو اطلاع داشته باشید.

قدم چهارم: روش درست آموزش سئو را انتخاب کنید

وقتی که آموزش سئو را شروع کردید با یک مشکل مواجه خواهید شد. اطلاعات زیادی در خصوص سئو وجود دارد. اگر سعی کنید بدون کمک سئو را یاد بگیرید صد در صد گیج خواهید شد. پس اول بهترین روش آموزش سئو برای خودتان را پیدا کنید.

قدم پنجم: همواره در خصوص سئو بروز باشید

سئو یک علم ثابت مانند ریاضیات نیست و با توجه به آپدیت الگوریتم های گوگل در بازه های زمانی مختلف با تغییرات مواجه خواهد شد. یکی از راه هایی که میتوانید در خصوص سئو بروز باشید عضویت در سایت های اخبار سئو است.

قدم ششم: استفاده از ابزار سئو مناسب برای تبدیل شدن به یک سئوکار

واقعیت این است که شما نمیتوانید سئو را به تنهایی و به صورت دستی انجام دهید. اطلاعات و تصمیمات در سئو زیاد است و اگر شما بخواهید تمام کار را دستی انجام بدهید زمان را از دست خواهید داد. البته این درست است که بیشتر ابزارهای سئو خوب پولی هستند اما در طولانی مدت بازگشت سرمایه شما از هزینه ای که پرداخت کرده اید بیشتر خواهد بود.

قدم هفتم : تمرین سئو برای تبدیل شدن به یک سئوکار در کرج ضروری است.

سئو یک علم تئوری نیست بلکه یک علم عملی است. شما برای اینکه به یک سئوکار در کرج تبدیل بشوید باید خوانده های خود را روی یک سایت پیاده سازی کنید و نتایج را در موتور جستجو بررسی کنید.
هر سایت ویژگی های خاص خود را دارد و روشی که برای سئو یک سایت جوابگو است ممکن است در سایت دیگر نتیجه ای نداشته باشد. به همین دلیل شما باید سئو را با تمرین و تکرار یاد بگیرید. شما میتوانید با استفاده از روش هایی که سئوکاران دیگر پیاده سازی کرده اند و به موفقیت رسیده اند تکنیک های سئو مناسب خود را پیدا کنید.

قدم هشتم: اطلاعات سئو خود را به نمایش بگذارید

یکی از روش هایی که میتوانید یک موضوع را یاد بگیرید با آموزش آن به دیگران است. شما میتوانید یک وبلاگ یا سایت بسازید و در آن تجربیات خود را با افراد مختلف به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید تجربه های خود را به شما اعلام کنند.

قدم نهم: برای سئوکار در کرج شدن صبور باشید

سئو یک امر زمان گیر است پس شما نباید برای دریافت نتیجه در سئو عجله داشته باشید. سئو یک راه سریع برای بالا بردن رتبه سایت نیست پس اگر میخواهید با سرعت رتبه سایت را بالا ببرید بهتر به سمت تبلیغات پولی در گوگل بروید. قبل از اینکه تغییراتی در سایت خود بدهید صفحه سایت را برای قبل و بعد از تغییر بررسی کنید. و در صورتی که این صفحه هنوز پیشرفت نداشت دوباره تصمیم گیری کنید.

قدم دهم: از تجربه سئوکاران موفق استفاده کنید

در راه تبدیل به یک سئوکار شما با موانع زیادی رو به رو خواهید شد. زمان هایی هست که شما ترجیح میدهید کلا بیخیال همه چیز بشوید. نگران نباشید این امر طبیعی است. شما وقتی داستان موفق ترین سئوکاران را بخوانید میبینید که آنها هم با شکست رو به رو شده اند. آنها هم با این مشکلات مقابله کرده اند و به همین دلیل امروز در این جایگاه قرار دارند.
با بررسی و آنالیز داستان این افراد میبینید آنها از روش سنتی سئو دور شده اند و با ریسک بالا به موفقیت رسیده اند. شما با استفاده از تجربیات این افراد بهترین راه را برای سئو سایت خود پیدا کنید.

قدم آخر: صبور باشید

سئو به خودی خود -حتی برای یک متخصص سئو- کاری زمان‌بر است. حالا تصور کنید یاد گرفتن سئو و تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه ای چقدر به زمان نیاز دارد. وقتی تمام مراحل بالا را طی کردید، تنها کاری که ازتان برمی‌آید این است تمرین کنید و صبور باشید. صبوری رسم سئوکارهاست. پروژه‌های زیادی هست که باید در آن‌ها شکست بخورید! بله. به همین صراحت! باید شکست بخورید و کم نیاورید و مدام دانشتان را به روز کنید و دست از تلاش نکشید تا آرام آرام نتیجه صبر و تلاشتان را ببینید.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً تماس بگیرید

” مشاوره برای شما دوست عزیز رایگان می باشد “

۰۹۱۲۲۶۴۹۳۲۱-۰۹۳۸۲۲۶۴۵۱۸

15مورد از خواص شگفت انگیز تخم مرغ

#