بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان

بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان

بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان :سیستم گیمینگ ارزان نه تنها برای گیمرها مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه برای کسانی که به کارهای گرافیکی مشغول هستند یک گزینه‌ مناسب شناخته می‌شود. با داشتن راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان به راحتی می‌توانید سیستم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

ساده‌ترین راه برای ورود به دنیای بازی‌های رایانه‌ای، خرید یک سیستم گیمینگ ارزان است. یک کیس گیمینگ ارزان، علارغم اینکه در برابر سیستم‌های مخصوص بازی که هزینه‌ بسیار بالایی دارند، نمی‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند، اما یک انتخاب مناسب برای اولین کاربرانی است که قصد ورود به صنعت بازی را دارند.

شرایط در کشورمان کمی مشکل‌تر است و خواهید دید که این سیستم ارزان، نزدیک به ۲۰ میلیون تومان بودجه نیاز خواهد داشت. صنعت بازی و تبدیل شدن به گیمر، یک فرایند سرگرم کننده است که تقریبا می‌توان از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین صنعت سرگرمی جهان یاد کرد که حتی از سینما و موسیقی نیز قدرتمندتر عمل کرده است.

بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان
بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان

با خرید یک سیستم گیمینگ ارزان، می‌توانید در آینده استفاده‌های بیشتری از آن داشته باشید و بدین ترتیب، نیازی به ارتقا آن برای کارهای دیگر خود نخواهید داشت. بنابراین می‌توان گفت که ارزش خرید آن بالا بوده و می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

معرفی 5 کامپیوتر گیمینگ ارزان

1- بهترین سیستم گیمینگ ارزان

اگر می‌خواهید که کامپیوتری با ارزش خرید فراتر از قیمتش خریداری کنید، می‌توانید نگاهی به این سیستم بیندازید. این محصول با داشتن پردازنده Core i5، کارت گرافیک قدرتمند انویدیا و حافظه رم ۸ گیگابایتی، می‌تواند بخش بزرگی از سیستم موردنیاز شما برای اجرای بازی‌های بزرگ را تامین کند.

برای این سیستم باید بیش از ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید و این در حالی است که علاوه بر مشخصات فنی خوب، کیس آن سر و صدای زیاد نداشته و از نظر زیبایی شناسی نیز می‌تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند.این سیستم به‌راحتی قابل ارتقا است و در آینده می‌توانید بسته به افزایش بودجه‌ خود، قطعات آن را یک به یک ارتقا دهید.

 

اگر می‌خواهید که چندین بازی AAA روی آن نصب کنید، حافظه SSD که حافظه ۱۲۰ گیگابایت در اختیار شما قرار می‌گیرد، کار زیادی برای شما می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم که ابتدا آن را ارتقا داده و سپس به فکر تجربه‌ بیش از یک بازی باشید. می‌دانیم که امروزه SSD های سریعی با ظرفیت بسیار بالاتر ارائه می‌شوند و قیمت ارزانی هم دارند.

تحلیل پردازنده Intel Core i5-8400 کامپیوتر گیمینگ ارزان  یک

شکی وجود ندارد که پردازنده‌های رایزن AMD جایگاه اینتل را در بازار رایانه‌های شخصی به چالش کشیده‌اند. ظاهرا این کمپانی در پاسخ به این مورد، پردازنده‌های Core i7 و i5 مبتنی بر Coffee Lake را با شش هسته ارائه کرده است. این‌ها اولین محصولات اینتل هستند که برای پلتفرم استریم، تولید و روانه بازار شده‌اند.

سری i5 معمولا بهترین عملکرد را باتوجه به قیمت خود برای کاربران ارائه می‌دهند. اما با وجود دو هسته‌ اضافی که در آن به کار رفته است، بالاترین سطح پردازنده Core i5 اینتل، هم اکنون در بیشتر بازی‌ها و حتی برخی از برنامه‌ها، سریع‌تر از Core i7-7700K عمل می‌کند. این بدان معنی است که Coffee Lake Core i5 اساسا جایگزینی برای نسل گذشته‌ Core i7 شده است.

بیشتر بخوانید : نشانه های ویروسی شدن کامپیوتر کدامند ؟

این قدم بزرگی است که یقینا اینتل برداشته است و می‌تواند با دیگر محصولات بازار رقابت خوبی داشته باشد. اکنون تراشه‌های میان رده می‌توانند پردازنده‌های گرافیکی را با بالاترین سطح پشت سر بگذرانند، حتی بدون اینکه چالش خاصی در این زمینه داشته باشند. مانند Core i5-8600k با قیمتی گران‌تر، Core i5-8400 از شش هسته بدون قابلیت Hyper-Threading استفاده می‌کند.

گذشته از ضریب قفل شده‌ آن، اختلافات اساسی در نرخ سرعت، قدرت طراحی حرارتی و قیمت آن وجود دارد. فرکانس پایه این محصول ۲.۸ گیگاهرتز است که پایین‌ترین پردازنده مبتنی بر Coffee Lake محسوب می‌شود. دلیل این امر این است که شرکت مجبور بوده است تا فشار ۶۵ واتی را روی این پردازنده ایجاد کند. این در حالی است که Core i5-8600k دارای ۹۵ وات در این زمینه است و به‌همین دلیل، سیلیکون اجازه می‌دهد که تا پایه ۳.۶ گیگاهرتز را در خود جای دهد.

از لحاظ ظاهری، سرعت کلاک پایین برای عملکرد این پردازنده یک نکته‌ منفی است. اما به یاد داشته باشید که فناوری Turbo Boost اینتل، فرکانس‌های موجود در پارامترهای خاص را تسریع می‌کند. این مورد اجازه می‌دهد که پردازنده‌ 8400 در بارهای کاری که از همه‌ هسته‌های خود استفاده نمی‌کند، کمی روند سریع‌تری داشته باشد.

نمایش بیشتر ....  قیمت سئو در کرج | سئو سایت در کرج | افزایش بازدید سایت | 09122649321

Core i5-8400 از یک رابط LGA 1551 استفاده می‌کند، اما همانطور که می‌دانیم، مادربردهای سری ۲۰۰ با آن سازگار نخواهند بود. این بدان معنی است که شما باید از یک مادربرد سری ۳۰۰ استفاده کنید. کاربرانی که به دنبال ویژگی‌ها و امکانات بیشتر هستند، می‌توانند به سراغ مادربردهای ارزان قیمت سری B و H بروند که هزینه پایین‌تری هم دارند.

اینکه آیا شما به‌دنبال اجرای بازی بتلفیلد ۵ هستید یا دوست دارید که بازی بتل رویال فورتنایت (Fortnite) را تجربه کنید، سیستم شماره یک می‌توانید هرکدام از این بازی‌ها را با عملکرد عالی و کیفیت 1080p برای‌تان اجرا کنید. این اجرا شامل تنظیمات گرافیکی بالا و فوق‌العاده خواهد بود و پوشش خوبی از یک تجربه‌ی لذت بخش برای شما خواهد داشت.

بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان
بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان

 

این کیس فاقد نور RGB است و المان‌های فانتزی زیادی گیر شما نمی‌آید. درون کیس این سیستم، فن‌هایی را می‌بینیم که LED قرمز رنگ روی آن قرار گرفته است و به واسطه بدنه شیشه‌ای کنار کیس، قطعات با زیبایی خاصی جلوه نمایی می‌کنند.

مشخصات فنی سیستم شماره یک
پردازنده Intel Core i5-8400
کارت گرافیک GeForce GTX 1060 3GB
حافظه رم HyperX Predator RGB DDR4 8GB
حافظه ذخیره‌سازی 120GB SSD + 1TB HDD 72000TPM

نقاط قوت

  • + عملکرد استثنایی به‌ازای قیمت
  • + اجرای بی‌صدا و بسیار عالی

نقاط ضعف

  • – حافظه پایین حافظه SSD
  • – طراحی بزرگ

2) کیس گیمینگ HP

سیستم گیمینگ با کیس hp

این کیس که توسط HP طراحی شده است، یقینا اولین کامپیوتری نیست که به آن فکر می‌کنید، در عین حال می‌تواند یک انتخاب خارق‌العاده برای گیمرهایی باشد که قصد صرفه‌جویی در هزینه‌های خود را دارند. با توجه به قطعات به‌کار رفته در این سیستم، عملکرد آن حتی برتر از چندین سیستم بالای ۲۰ میلیونی در بازار بوده است.

سری Ryzen 5 برند AMD عملکردی باورنکردنی باتوجه به قیمتش ارائه می‌دهد. آن را می‌توانید با RX 580 ترکیب کرده و یک سیستم برنده برای بازی‌های خود داشته باشید. این سیستم تقریبا هر بازی مدرنی را می‌تواند به بهترین شکل ممکن اجرا کند.

تنها نقطه ضعف این سیستم در نداشتن حافظه‌ SSD است. البته این کیس مجهز به پورت USB 3.1 مدرن است که به فناوری Type-C مجهز شده است و پورت‌های USB فراوانی نیز روی آن وجود دارد. همه‌ این امکانات سبب شده است که با یک سیستم همه کاره روبرو باشیم که برای بازی و کارهای سنگین بسیار عالی است.

بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان
بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان

تحلیل کارت گرافیک AMD RX 580 کامپیوتر گیمینگ ارزان دو

کارت گرافیک AMD RX 580 به‌لطف عملکرد عالی و داشتن قیمت پایین، یکی از محبوب‌ترین و بهترین کارت‌های گرافیک مخصوص تجربه‌ بازی است که می‌تواند اجرای 1080p برای بازی‌های مدرن روز داشته باشد. در مقایسه با نسخه‌ محبوب‌تر GTX 1060 6GB، این محصول در بیشتر اوقات عملکرد سریعی داشته و با قیمتی ارزان در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. با این حال، GTX 1060 همچنان محبوب‌ترین کارت گرافیکی است که توسط کاربران استیم (Steam) گزارش شده است.

از نظر تئوری، AMD RX 580 باید بتواند اکثر بازی‌ها را با کیفیت 1080p و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. این گزینه‌ خوبی برای ارتقا سیستم است و حتی با خرید یک کنسول نیز برابری می‌کند. این کارت گرافیک دو برابر نرخ فریم بهتری نسبت به کنسول به شما ارائه خواهد داد. برای مشاهده‌ چگونگی مطابقت تئوری با واقعیت، ما سنجش بنچمارک را برای ده بازی مختلف تست کرده و نتایج را بررسی کردیم. این محصول می‌تواند در برابر نزدیک‌ترین رقبای میان رده خود قرار بگیرد.

مشخصات فنی سیستم شماره دو
پردازنده AMD Ryzen 5 Series
کارت گرافیک AMD RX 580
حافظه رم 8GB DDR4
حافظه ذخیره‌سازی 1TB HDD 7200RPM

 

نقاط قوت

  • + اتصالات پنل جلویی
  • + عملکرد عالی

نقاط ضعف

  • – بدون حافظه SSD
  • – سیستم کولینگ نه‌چندان خوب

3) سی پی یو AMD

 

سیستم سوم احتمالا چندان در بین گیمرها شناخته شده نیست، اما معامله‌ خوبی است که می‌توانید با پرداخت هزینه پایین آن را به‌دست آورید. این سیستم برای هر گیمری است که دوست دارد بهترین تجربه را از بازی خود کسب کند. اگر تازه کار هستید و دوست دارید که با یک سیستم پایین اما قابل ارتقا گیم را شروع کنید، این سیستم به کارتان خواهد آمد.

سیستم قابلیت اجرای بازی‌ها با کیفیت 1080p و تنظیمات گرافیکی بالا را دارد. البته بازهم می‌گوییم که در آینده می‌توانید این سیستم را بنا به خواست خود ارتقا دهید. امکانی که شاید در هر سیستمی نتوانید آن را پیدا کنید.

از آن‌جایی که این سیستم دارای SSD نیست، احتمالا انتخاب اول شما برای ارتقا سیستم خواهد بود. Ryzen 3 1200 به‌عنوان یک سی پی یو ارزان قیمت در این سیستم به‌کار رفته است و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. این سی پی یو را شرکت AMD طراحی کرده است و می‌توانید به آن اطمینان داشته باشید. شما به راحتی می‌توانید آن را به سری ۷ یا ۸ نیز ارتقا دهید.

برخلاف برخی از برندهای بزرگ‌تر، این سیستم فاقد هرگونه نرم‌افزار داخلی است و بنابراین جایی برای نگرانی از بابت عدم ارتقا در برخی از بخش‌ها نخواهید داشت. اگر به زیبایی کیس چندان اهمیت نمی‌دهید و بودجه‌ای پیرامون ۱۵ میلیون تومان دارید، می‌توانید این سیستم را به‌عنوان معدود گزینه‌های پیش روی خود انتخاب کنید.

بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان
بهترین کامپیوتر گیمینگ ارزان در ایران | 5 سیستم گیمینگ ارزان

 

تحلیل کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 Ti 4GB کامپیوتر گیمینگ ارزان  سه

کارت گرافیک انویدیا که از سری پاسکال این کمپانی انتخاب شده است، همراه با کارت‌های گرافیک Nvidia GTX 1050 Ti 4GB و Nvidia GTX 1050 روانه بازار شده است و از چندین جهت می‌توان آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دارد.

نمایش بیشتر ....  5مورد طلایی برای آموزش تنظیم مودم ADSL و مودم مخابرات TP-link و D-Link

کارت گرافیک GTX 1050 Ti عملکرد قابل ملاحضه‌ای بالاتر از پلی‌استیشن ۴ دارد و می‌تواند در بیشتر عناوین بازی‌ها، کیفیت را به 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برساند. درواقع این کلاس کارت گرافیک مشابه با عملکرد کنسولی است و تصاویر بهتر همراه با نرخ فریم‌های سازگارتر را به همراه خواهد داشت.

این محصول دارای ۷۶۸ پردازنده‌ مرکزی CUDA مطابق با آخرین نسل GTX 950 است که توسط حافظه‌ ۷ گیگابیت بر ثانیه GDDR5 پشتیبانی می‌شود و از طریق رابط حافظه ۱۲۸ بیتی تغذیه می‌شود. این کارت گرافیک ابعاد کوچکی دارد و در پیکربندی‌های خود هیچ نیازی به قدرت اضافی PCI Express ندارد.

بیشتر بخوانید: 5مورد طلایی برای آموزش تنظیم مودم ADSL و مودم مخابرات TP-link و D-Link

این موضوع بسیار مهم است. اساسا، این محصول دارای قدرت گرافیکی بسیار بالایی است و در اکثر مواقع، بسیار بهتر از GTX 750 Ti عمل می‌کند. این کارت گرافیک بدون نیاز به PSU می‌تواند عملکرد خوب خود را داشته باشد. به‌راحتی می‌توان گفت که این کارت گرافیک شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

نکته‌ای که در مورد مشخصات فنی این کارت گرافیک وجود دارد، این است که بوست کلاک آن ۳۰۰ مگاهرتز بوده و پایین‌تر از چیزی است که از خط تولید پاسکال این کمپانی انتظار داشتیم. احتمالا این مورد به‌دلیل TDP ناچیز ۷۵ واتی است.

با این حال، جای خوشحالی دارد که از چنین مشخصاتی برای این سیستم استفاده شده است. برد زوتاک روی این کارت گرافیک استفاده شده است و خوشبختانه، بدون درصد خطای خاصی می‌تواند تا ۱۶۵۰ مگاهرتز را تامین کند. این مورد از طریق اورکلاک کردن سرعت ۱۸۵۰ مگاهرتزی آن، می‌تواند از حد ۷۵ وات نیز عبور کند.

به‌راحتی می‌توان گفت که این کارت گرافیک طراحی زیبایی مطابق معمول محصولات دیگر این کمپانی دارد. این کارت گرافیک کوچک بوده و هر قسمت از آن با تکنولوژی سطح بالایی طراحی و هزینه‌ بالایی هم برایش صرف شده است. البته واقعیت این است که پردازنده‌ GP107 آن بسیار کارآمد است و به سادگی می‌تواند راه حل خوبی برای گرمای بالای کارت گرافیک باشد.

سیستمی که گرما را به خود جذب می‌کند و فن اولیه این محصول، کاملا مناسب عمل کرده و دما نیز در شرایط ایمن قرار خواهد داشت. حتی با وجود اورکلاک حداکثری، دما در حالت حداکثری به ۵۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

همان‌طور که انتظارش می‌رفت، آرایش پورت این کارت گرافیک بسیار ساده است. یک درگاه HDMI 2.0 وجود دارد که توسط یک DisplayPort تکی و یک خروجی DVI با لینک دوگانه پشتیبانی می‌شود. تا حد زیادی این پورت‌ها می‌توانند همه‌ سناریوهای مورداستفاده را که احتمالش می‌رود، پوشش دهند.

انویدیا اطمینان حاصل کرده است که کارت گرافیک GTX 1050 Ti بتواند از VRAM کافی برای اجرای بازی‌ها برخوردار باشد. ما واقعا تعجب کردیم که GTX 950 و GTX 960 قدیمی تنها با دو گیگابایت حافظه داخلی کنار آمده‌اند، اما هر چند وقت یک بار که یک بازی با گرافیک بالا اجرا می‌شود، می‌توان چالش برانگیز بودن آن را درک کرد.

به‌طور خاص می‌توان گفت که این کارت گرافیک می‌تواند بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Unity، Forza Horizon 3 و دیگر بازی‌های هم رده را با کیفیت 1080p اجرا کند و VRAM کاملا جوابگوی آن خواهد بود. این محصول نه‌تنها بسیار قدرتمندتر از پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان است، بلکه حافظه‌ زیادی نیز برای ذخیره‌سازی دارد.

مشخصات فنی سیستم شماره سه
پردازنده AMD Ryzen 3 Series
کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 Ti 4GB
حافظه رم 8GB DDR4
حافظه ذخیره‌سازی 1TB HDD 7200RPM

نقاط قوت

  • + بسیار ارزشمند
  • + امکان ارتقای آسان

نقاط ضعف

  • – مناسب همه نیست
  • – عدم وجود حافظه SSD

4) کامپیوتر گیمینگ ارزان ACER

سیستم گیمینگ acr

اگر بودجه‌ کمی برای خرید کامپیوتر مخصوص گیم دارید یا می‌خواهید که برای اولین بار پا به عرصه بازی‌های ویدیویی بگذارید، می‌توانید با خرید سیستم شماره چهار، گزینه‌ مناسبی را برای شروع در اختیار داشته باشید. این سیستم از پردازنده Core i5-7400 اینتل استفاده می‌کند و کارت گرافیک قدیمی‌تر R9 360 کمپانی ای ام دی روی آن به کار رفته است.

این اجزا مربوط به نسل گذشته‌ کارت گرافیک‌ها هستند، اما هنوز هم ترکیب مناسبی برای تجربه‌ بازی با کیفیت 1080p محسوب می‌شوند. این سیستم می‌تواند بازی‌های امروزی و بزرگ را در تنظیمات گرافیکی متوسط اجرا کند و قدرت کافی برای آن را دارد.

این سیستم در اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا، چندان نمی‌تواند موفق عمل کند، اما حداقل برای تجربه بازی‌های متوسط عالی بوده و در آینده می‌توانید به فکر ارتقا آن باشید. سیستم را می‌توانید همراه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ SSD تهیه کنید که برای این رنج قیمت بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید:5مورد طلایی برای آموزش تنظیم مودم ADSL و مودم مخابرات TP-link و D-Link

یک کارت گرافیک جدید نیز که جزو نسل قبل و کارت گرافیک‌های پایین رده است برای این منظور درنظر گرفته شده است. این کامپیوتر می‌تواند بازی‌های مدرن را به‌خوبی اجرا کند و پشتیبانی خوبی هم برای کاربرانی خواهد داشت که در گیم تازه‌کار هستند و دوست ندارند که دردسر زیادی برای تنظیمات بازی‌ها برای اجرای بهینه متحمل شوند.

تحلیل پردازنده Intel Core i5-7400 کامپیوتر گیمینگ ارزان چهار

Intel Core i5-7400 اساسا یک پردازنده‌ چهار هسته‌ای و ۶۴ بیتی است که با چهار هسته در اوایل سال ۲۰۱۷ توسط شرکت اینتل معرفی شده است. این تراشه مبتنی بر معماری Kaby Lake است و با فرایند ۱۴ نانومتری اینتل ساخته شده است.

نمایش بیشتر ....  نصاب مودم ADSL مخابرات در کرج - در محل | 09122649321 + هزینه نصب

این محصول دارای چهار هسته و سرعت کلاک ۳.۵ گیگاهرتزی است و ثابت می‌کند که می‌تواند اساسی‌ترین پردازنده در سری نسل هفتم Core-i5 این کمپانی محسوب شود. این محصول از حداثر ۶۴ گیگابایت حافظه دو کاناله non-ECC DDR4-2400 پشتیبانی می‌کند و دارای HD Graphics 630 IGP اینتل است که با سرعت ۳۵۰ مگاهرتز با فرکانس ۱ گیگاهرتز کار می‌کند.

 

Intel Core i5-7400 کمی گران‌تر از دیگر هم قطاران خود است، چرا که از چهار هسته و حافظه پنهان L3 استفاده می‌کند، اما فرکانس پایه ۳ گیگاهرتزی همراه با حداکثر فرکانس عملکرد تک هسته‌ای ۳.۵ گیگاهرتزی دارد. در بررسی‌هایی که ما داشته‌ایم، این پردازنده در مقایسه با i3-7350 توانست ۲۰ درصد عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

این پردازنده از Hyper-Threading پشتیبانی می‌کند و سرعت کلاکی ۴۰ الی ۶۰ درصد بالاتر را ارائه خواهد داد.
این پردازنده دارای کلاک بیس ۳.۰ گیگاهرتزی، توربو کلاک ۳.۵ گیگاهرنزی، ۶ مگابایت حافظه پنهان هوشمند TDP 65 و موارد دیگر است. پردازنده تحت یک فرایند ۱۴ نانومتری تولید شده ات و اساسا می‌توان گفت که پردازنده‌های نسل هفتم این کمپانی پیشرفت چندانی نسبت به نسل ششم نداشته‌اند.

این پردازنده از رمزگشایی جدید ویدیویی برای فیلم‌های 4K استفاده می‌کند و فناوری بهبود یافته‌ای هم دارد. این موضوع سبب شده است که تغییر سرعت و پشتیبانی از فناوری Optane نیز در آن وجود داشته باشد که نشان دهنده‌ نوعی SSD با عملکرد بالا در آینده خواهد بود.

در ادامه باید بگوییم که این محصول دارای ۴ رشته با سرعت گذرگاهی ۸ GT/s است و حداکثر دارای ۶۴ گیگابایت حافظه و ۲ کانال حافظه است. کاربران می‌توانند از کولر استاندارد اینتل استفاده کنند که کارایی بسیار خوبی دارد.

مشخصات فنی سیستم شماره چهار
پردازنده Intel Core i5-7400
کارت گرافیک AMD R9 360
حافظه رم 8GB DDR4
حافظه ذخیره‌سازی 256GB SSD

نقاط قوت

  • + شامل حافظه‌ SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت
  • + امکان ارتقا‌ی آسان
  • + عملکرد عالی نسبت به قیمت

نقطه ضعف

  • – عملکرد نه‌چندان خوب کامپوننت‌های دیگر

5) کامپیوتر گیمینگ ارزان ABS

سیستم گیمینگ ارزان ABS

اگر با سایت Newegg آشنایی دارید، احتمالا ترکیب این کامپیوتر گیمینگ ارزان را قبلا مشاهده کرده‌اید. اگر خبر ندارید، بهتر است بدانید که Newegg درواقع یکی از زیرمجموعه‌های شرکتی کامپیوتری به‌نام ANS Computer Technologies است. این شرکت در حال حاضر یکی از برترین خرده فروش‌های کامپیوتر است که در سرتاسر دنیا فعالیت می‌کند، اما ریشه‌های اصلی خود را فراموش نکرده است و امروزه نیز ساخت و فروش کامپیوترهای ABS را ادامه می‌دهد.

این سیستم قدرتمند، متعلق به این شرکت است و گفته می‌شود که برای تجربه بازی‌ها در سطح متوسط بسیار عالی خواهد بود. این سیستم خارج از مشخصات فنی خود، نکته‌ خاصی ندارد و بنابراین نمی‌توانید انتظار زیادی داشته باشید.

کارت گرافیک این سیستم تنها امکان تجربه‌ بازی‌ها در تنظیمات گرافیکی پایین را می‌دهد، اما به‌راحتی و بدون هزینه‌ خاصی می‌توانید سیستم خود را در آینده ارتقا دهید. این سیستم با یک ارتقا ساده همچون خرید کارت گرافیک بهتر و حافظه‌ SSD، می‌تواند یک سیستم گیمینگ عالی برای تجربه بازی‌ها در سطح بالا باشد.

تحلیل کارت گرافیک Gigabyte GT 730 کامپیوتر گیمینگ ارزان شماره پنج

گیگابایت در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد و متعد به ارائه محصولات درجه یک الکترونیکی است که می‌تواند زندگی افراد را ارتقا دهد. گیگابایت به‌طور مداوم روش‌های جدید و منحصربه‌فردی را از دنیای دیجیتال به ارمغان آورده است و محصولات بسیار خوبی را روانه بازار می‌کند که کاربران به واسطه آن‌ها می‌توانند تجربه‌های معنی‌دار و جذابی را داشته باشند.

بیشتر بدانید: نصاب مودم ADSL مخابرات در کرج – در محل | 09122649321 + هزینه نصب

گیگابایت طیف وسیعی از خطوط تولید خود شامل مادربرد، کارت گرافیک، کیس PC، منبع تغذیه، لپ تاپ، نوت بوک، لوازم جانبی، رایانه‌های شخصی و غیره را روانه بازار می‌کند. این شرکت در حال حاضر جزء تولید کنندگان برتر در جهان کامپیوتر است. Aorus را می‌توانیم اوج برتری سخت‌افزاری گیگابایت بدانیم.

گیگابایت کارت گرافیک Gigabyte GT 730 را براساس معماری کپلر طراحی کرده است. از آن‌جا که ما قبلا سری ماکسول و پاسکال را دیده بودیم، این معماری می‌توانست در همان سال، برای کاربران بسیار شگفت انگیز باشد. این محصول از تراشه GK208 استفاده می‌کند که توسط انویدیا طراحی شده است و دارای فناوری ۲۸ نانومتری و اندازه قاب ۸۷ میلی‌متری است.

کلاک ساعت این کارت گرافیک ۹۰۲ مگاهرتز است. این محصول از PCIe 2.0 پشتیبانی می‌کند و درواقع می‌توانیم آن را یک شتاب دهنده‌ گرافیکی بدانیم.

 

جعبه این کارت گرافیک با یک نماد عقاب با چشمان آبی رنگ طراحی شده است و مهم‌ترین اطلاعات محصول آن به‌صورت برجسته در آن دیده می‌شود . در سمت بالای آن لوگوی تجاری گیگابایت ثبت شده است و عنوان DDR3 نیز در سمت چپ آن دیده می‌شود. کارت گرافیک Gigabyte GT 730 برای انجام بازی بسیار عملکرد خوبی دارد. این کارت گرافیک در کنار بازی، می‌تواند تجربه چندرسانه‌ای قوی‌تری را برای شما داشته باشد.

عملکرد بازی‌ها سه برابر سریع‌تر خواهد بود و نسبت به کارت گرافیک این سیستم نیز یکپارچه خواهد بود. این محصول طراحی همراه با شکاف و فرم فاکتور کوچک دارد. ابعاد این محصول ۲۷ در ۱۶۷ در ۱۱۵ میلی‌متر است. این کارت گرافیک از حداکثر رزولوشن دیجیتالی ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ از طریق اتصال HDMI پشتیبانی می‌کند. حداکثر رزولوشن آنالوگ ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ نیز برای آن تعیین شده است.

این کارت گرافیک علیرغم اینکه ابعاد کوچکی دارد، اما به اندازه‌ای قدرتمند است که بتواند از سه نمایشگر HD پشتیبانی کند. این گرافیک پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۲ و OpenGL 4.4 را نیز در خود دارد. PSU Wattage توصیه شده برای این محصول نیز ۳۰۰ وات است.

مشخصات فنی سیستم شماره پنج
پردازنده AMD Ryzen 3 1200
کارت گرافیک Gigabyte GT 730
حافظه رم 8GB DDR4
حافظه ذخیره‌سازی 1TB HDD

نقاط قوت

  • + گزینه‌ عالی برای مبتدیان
  • + تنظیمات ۳۰ تای ۴۰ فریم پایدار
  • + امکان ارتقای آسان

نقطه ضعف

  • – کارت گرافیک پایین رده

برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت با کیفیت و کانفیگ مودم اینترنتی خود در کرج با شماره تماس زیر تماس بگیرید

” مشاوره برای شما دوست عزیز رایگان می باشد “

۰۹۱۲۲۶۴۹۳۲۱-۰۹۳۸۲۲۶۴۵۱۸

15مورد از خواص شگفت انگیز تخم مرغ