نصب ویندوز در منزل کرج – خدمات کامپیوتر در کرج – در محل | 09122649321

نصب ویندوز

آنچه در این مطلب می خوانید

نصب ویندوز در منزل کرج :

تعمیرات کامپیوتر در کرج و استان البرز در سریع ترین زمان، در شرکت، محل کار و منزل شما

هزینه نصب و خدمات بسته به کاری که انجام می شود از 200 هزار تومان می باشد

نصب ویندوز در منزل کرج – خدمات کامپیوتر در کرج – در محل | 09122649321 : خدمات کامپیوتری  در کرج، خدمات کامپیوتری  در دو بخش سخت افزار و نرم افزار انجام می شود؛ که در بخش سخت افزار شامل تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ، فروش تجهیزات کامپیوتر، ارتقا کامپیوترهای قدیمی (ارتقاء رم، مادربرد، سی پی یو، کارت گرافیک)، بازیابی اطلاعات هارد، عیب یابی سیستم و … می باشد و در بخش نرم افزار شامل نصب ویندوز، نصب ویندوز در منزل کرج  ، انواع نرم افزارها عمومی و تخصصی، راه اندازی اینترنت، بروز رسانی نرم افزارها، نصب آنتی ویروس اورجینال و …. می باشد.

ممکن است نصب ویندوز در منزل کرج  ، در محل کار و منزل بر حسب موقعیت شغلی و علاقه تان قصد نصب یک پکیج نرم افزاری را داشته باشید، یا اینکه کامپیوترتان مشکل پیدا کرده و قصد نصب ویندوز، مجموعه درایور های لپ تاپ  و پکیج نرم افزاری مورد نیاز را داشته باشید.

تیم ما تمامی این خدمات را بصورت تخصصی در محل شما در سریع ترین زمان و بالاترین سطح ممکن مهیا می سازد.

نمایش بیشتر ....  نصب مانیتور سورن پلاس در نمایندگی
نصب ویندوز در منزل کرج
نصب ویندوز در منزل کرج

نصب ویندوز 10 چقدر طول میکشد ؟

معمولا شما می‌توانید نصب ویندوز 10 را ظرف مدت 30 دقیقه تا 40 دقیقه انجام دهید، اما این سرعت به فاکتورهای گوناگون مرتبط است. به عنوان مثال، اگر شما نصب ویندوز 10 را با فلش انجام دهید، قطعا در مقایسه با نصب ویندوز 10 از روی سی دی سریع‌تر خواهد بود

فواید تعمیرات کامپیوتر در محل:

  • تعمیرات در حضور مشتری، امنیت خاطر از فایل های شخصی و کاری موجود در کامپیوتر.
  • سرعت انجام تعمیرات در محل
  • نداشتن مشکل حمل و نقل جهت سرویس.
  • آموزش در حین تعمیرات کامپیوتر به مشتری.

نصب ویندوز در منزل کرج | نصب نرم افزار کرج

نصب ویندوز و نرم ‌افزار کرج برخلاف تصور عمومی یک کار کاملا تخصصی است. نصب ویندوز کرج و نصب نرم‌ افزار کرج متناسب با سیستم شما، نوع کارتان و اعمال تنظیمات خاص هر نرم ‌افزار می‌تواند کارایی آن را افزایش دهد، و شما را از خدمات کامپیوتری کرج به فاصله کوتاه بی‌نیاز کند. اگر به نصب ویندوز در منزل کرج  یا نصب نرم ‌افزار در کرج احتیاج دارید، در “خدمات از ما” می‌توانید متخصصین نصب ویندوز و نرم ‌افزار کرج و خدمات کامپیوتری کرج را پیدا کنید.

برای استفاده از خدمات نصب ویندوز در محل کرج، نصب ویندوز در منزل کرج و… کافیست درخواست خود را ثبت کنید؛ از افراد خبره در نصب ویندوز کرج و نصب نرم ‌افزار کرج به رایگان پیشنهاد قیمت بگیرید؛ و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید :نصاب مودم ADSL مخابرات در کرج – در محل | 09122649321 + هزینه نصب

نصب ویندوز در منزل کرج| خدمات نصب نرم افزار در کرج

خدمات نصب ویندوز کرج بسته به نوع نیاز شما می‌تواند متغیر باشد. گاهی شما درخواست نصب ویندوز در منزل کرج برای یک سیستم خانگی را دارید، و گاهی خدمات نصب ویندوز کرج را برای سیستم‌های سازمانی درخواست می‌کنید. در ادامه برخی از خدمات نصب ویندوز کرج را می‌بینید:

  • نصب ویندوز کرج سری ۱۰ به همراه نصب درایورهای مربوطه
  • نصب ویندوز در محل کرج نسخه‌های 7 و 8 به همراه درایورهای مربوطه
  • نصب ویندوز در کرج نسخه XP در محل همراه با درایورهای مربوطه

توجه داشته باشید که نسخه ویندور در نصب ویندوز کرج با توجه به سیستم و نوع استفاده شما تعیین خواهد شد.

 

خدمات نصب نرم ‌افزار

نصب نرم ‌افزار در کرج به دنبال نصب ویندوز در منزل کرج  و یا نصب ویندوز در منزل کرج می‌آید. چرا که نصب ویندوز در منزل کرج بدون نرم ‌افزارهای کاربردی و موردنیاز شما کاری ناقص خواهد بود. برخی از خدمات نصب نرم ‌افزار کرج در خدمات کامپیوتری کرج عبارت‌اند از:

  • نصب آنتی ویروس
  • نصب مجموعه آفیس
  • نصب مرورگر و پلیرهای پخش صدا و ویدئو
  • نصب نرم ‌افزارهای تخصصی مانند فتوشاپ، اتوکد
  • نصب بازی‌ها نیز در حوزه خدمات نصب نرم ‌افزار در کرج قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید : 5مورد طلایی برای آموزش تنظیم مودم ADSL و مودم مخابرات TP-link و D-Link

نصب ویندوز در منزل کرج | قیمت نصب ویندوز

هزینه نصب انواع مختلف ویندوز عدد قابل توجهی نیست و معمولا براساس تعرفه مشخصی انجام می‌شود، اما نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که خدمات کامپیوتری ارائه شده مانند نصب و ارتقای ویندوز در همه مراکز دارای کیفیت مطلوب نیست.

قیمت نصب ویندوز در منزل کرج به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. البته قیمت نصب ویندوز در منزل کرج و قیمت نصب ویندوز در منزل کرج حدود مشخصی دارد، و نصب هر نرم ‌افزار تخصصی نیز قیمت نصب ویندوز و نرم ‌افزار کرج را افزایش خواهد داد. محل موردنظر شما برای دریافت خدمات کامپیوتری کرج نیز می‌تواند قیمت نصب ویندوز کرج و قیمت نصب نرم ‌افزار کرج را تغییر دهد. مثلا نصب ویندوز در منزل کرج با مراجعه به مرکز تخصصی نصب ویندوز و نرم ‌افزار کرج متفاوت خواهد بود.

نمایش بیشتر ....  هزینه نصب مودم مخابرات در کرج - در محل | 09122649321

البته درصورتی که درخواست خدمات نصب ویندوز در کرج و نصب نرم ‌افزار در کرج را برای شرکت خود داشته باشید، ممکن است به دلیل تعداد بالای سیستم‌ها پیشنهادات بهتری برای قیمت نصب ویندوز و نرم ‌افزار کرج دریافت کنید.

عوامل موثر بر هزینه نصب ویندوز در منزل کرج

هزینه نصب ویندوز و تعرفه نصب ویندوز سال 1401 متناسب با اصل یا غیراصل بودن ویندوز، ورژن ویندوز، بک آپ گرفتن یا نگرفتن، نصب نرم افزارهای کاربردی و خدمات جانبی که در کنار نصب ویندوز انجام می‌شود، تعیین خواهد شد.

طبق تعرفه نصب ویندوز سال 1402، قیمت نصب ویندوز 10 اورجینال و هزینه نصب ویندوز سرور بین 40 تا 200 هزار تومان است. منظور از خدمات جانبی هم نصب نرم افزارهای کاربری موردنیاز، نرم افزارهای تخصصی و یا به عنوان مثال هزینه نصب آنتی ویروس کامپیوتر است.

همچنین، با نصب ویندوز 10 در محل کار یا منزل، هزینه رفت و آمد متخصص بر عهده شما خواهد بود. البته برخی متخصصان نیز این مورد را در محاسبه هزینه نصب ویندوز در نظر نمی‌گیرند.

نصب ویندوز در منزل کرج| قیمت نصب ویندوز در محل

جدول زیر، هزینه نصب ویندوز 10 و 7 در محل و سایر خدمات جانبی که همراه نصب ویندوز ارائه می‌شود را به صورت حدودی در سال1402 نشان می‌دهد:

کاربران گرامی، تمامی قیمت‌های اعلام شده به‌صورت حدودی می‌باشد.

خدمت قیمت به تومان
نصب ویندوز 10 در محل 200.000 تا 300.000
نصب ویندوز 7 در محل 200.000 تا 300.000
نصب نرم‌افزارهای کاربردی مانند آفیس 60.000
نصب آنتی ویروس 100.000
تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات 100.000 به ازای هر ساعت
نصب نرم‌افزار تخصصی 100.000
ریکاوری هارد 450.000 تا 1.900.000
ایاب و ذهاب 50.000 تا 80.000

یکی از رایج‌ترین خدمات تعمیر کامپیوتری یا تعمیر لپ تاپ، نصب ویندوز یا تعویض و ارتقای آن است. نصب ویندوز به دلایلی متعددی امکان دارد انجام شود، در برخی موارد کند شدن بیش از حد رایانه، ارور دادن لپ تاپ یا تمایل به ارتقای سیستم عامل کامپیوتر دلیل نصب یا تعویض ویندوز است. نصب ویندوز باید با توجه به ویژگی‌های رایانه انجام گیرد، از این رو کسی که دانش و تجربه کافی را در این زمینه نداشته باشد، نباید نصب یا تعویض ویندوز را انجام دهد.

نکته مهمی که بر روی تعیین هزینه نصب ویندوز اثرگذار است، این است که خدماتی که در نصب یا تعویض ویندوز ارائه می‌شود نباید فقط به نصب ویندوز محدود شود. به عبارت دیگر قبل از نصب یا تعویض ویندوز رایانه باید سیستم بررسی شود و در صورت نیاز اقداماتی برای رفع ارور لپ تاپ یا تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات رایانه انجام شود.

همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد در برخی موارد به دلیل ارورهای لپ تاپ یا کامپیوتر مثل آبی یا سیاه شدن صفحه نمایش و هنگ کردن آن باید ویندوز جدید نصب نمود. در این موارد باید ابتدا مشکل رخ داده برای سیستم تا حد امکان برطرف شده و سپس ویندوز جدید را نصب نمود. این موضوع رفع ارور رایانه سبب افزایش هزینه نصب ویندوز می‌شود.

نکته دیگری که در تعیین اجرت نصب ویندوز در منزل کرج تأثیرگذار است، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات روی سیستم است؛ زیرا پس از نصب ویندوز جدید اطلاعاتی شامل عکس، فیلم، موسیقی و تمامی نرم‌افزارهایی که روی رایانه شما وجود داشتند، پاک خواهند شد. به دلیل زمانبر بودن تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات قبلی و انتقال آن‌ها به یک حافظه خارجی با حجم بالا، قیمت تعویض ویندوز در این حالت بیشتر خواهد بود.

عامل دیگری که در تعیین هزینه نصب ویندوز دخیل است، نیاز به ریکاوری اطلاعات است. در مواردی که نصب ویندوز پس از هنگ کردن رایانه و ارورهای جدی آن انجام می‌شود، اطلاعات شما روی ویندوز قبلی از بین خواهد رفت. در این هنگام اگر به این اطلاعات نیاز باشد باید آن‌ها را ریکاوری نمود که این کار نیز هزینه جداگانه‌ای خواهد داشت که بر اجرت نصب ویندوز اضافه خواهد شد.

نمایش بیشتر ....  شبکه کار در کرج | 09122649321 | نصب و راه اندازی شبکه در کرج

نصب ویندوز در منزل کرج | هزینه نصب ویندوز 10 اورجینال

کاربران گرامی، تمامی قیمت‌های اعلام شده به‌صورت حدودی می‌باشد.

خدمت قیمت
هزینه نصب ویندوز 10 اورجینال 200.000 تا 300.000

نصب ویندوز 10 که نسخه‌ی نسبتا جدید سیستم عامل ویندوز است، در میان خدمات کامپیوتری بسیار مورد تقاضا قرار می‌گیرد. از این رو نصب نسخه‌هایی از ویندوز 10 که کرک شده‌اند نیز بسیار رواج پیدا کرده است.

این نسخه‌ها معمولا پس از مدتی رایانه را بسیار کند کرده و مشکل‌آفرین می‌شوند. اما نصب ویندوز 10 اورجینال علاوه بر مزایا و قابلیت‌های زیادی که داشته از ویروسی شدن و افت سرعت رایانه جلوگیری می‌کند. قیمت نصب ویندوز 10 اورجینال و هزینه نصب ویندوز 10 لپ تاپ نسبت به نسخه‌های کرک شده ویندوز 10 به دلایل مختلفی مانند سخت‌تر بودن مراحل نصب و… کمی بیشتر است.

نصب ویندوز در منزل کرج | هزینه نصب ویندوز 7 در محل

کاربران گرامی، تمامی قیمت‌های اعلام شده به‌صورت حدودی می‌باشد.

خدمت قیمت
هزینه نصب ویندوز 7 در محل 200.000 تا 300.000

ویندوز 7 به دلیل سادگی کار با آن هم‌چنان میان افراد به ویژه در شرکت‌ها و ادارات مورد استقبال قرار می‌گیرد. هزینه تعویض ویندوز 7 در محل علاوه بر موارد تأثیرگذاری که تا به این جا شمرده شد، به هزینه ایاب و ذهاب فرد متخصص نیز بستگی دارد.

هم‌چنین همان‌طور که گفته شد اگر نصب ویندوز روی تعداد بالایی رایانه رومیزی در اداره یا شرکت انجام شود، تعداد این سیستم‌ها روی قیمت نصب ویندوز 7  در نهایت اثر خواهد گذاشت.

نصب ویندوز در منزل کرج | هزینه نصب ویندوز روی لپ‌تاپ

معمولا همراه با نصب ویندوز روی لپ تاپ، نصب آنتی‌ویروس یا نرم‌افزارهای کاربردی مانند آفیس نیز مورد تقاضا قرار می‌گیرد. بنابراین هنگام تعیین هزینه نصب ویندوز در منزل کرج  لپ تاپ، به جز قیمت تعویض ویندوز لپ تاپ یا نصب آن، هزینه‌ی نصب نرم‌افزارهای ضروری یا آنتی ویروس نیز محاسبه خواهد شد.

تعرفه تعویض ویندوز روی لپ تاپ یا هر وسیله دیگری مشخص بوده و مراکز معتبر ، دستمزد نصب ویندوز در منزل کرج  روی لپ تاپ را مطابق این تعرفه تعیین می‌کنند.

نصب ویندوز در منزل کرج | هزینه تعویض ویندوز کامپیوتر

هزینه نصب ویندوز کامپیوتر با هزینه نصب ویندوز لپ تاپ تفاوتی ندارد. در هنگام تعویض ویندوز کامپیوتر باید وضعیت سیستم، حافظه‌ی کامپیوتر، وضعیت درایوهای کامپیوتر، توان سیستم و در نهایت ویژگی‌هایی که مورد نظر شما است به دقت مورد بررسی قرار گیرد. این موضوع سبب می‌شود که در تعویض ویندوز کامپیوتر بهترین و مناسب‌ترین نسخه ویندوز جایگزین گردد. اگر به چنین مواردی توجه نشد، هزینه تعویض ویندوز کامپیوتر را بدون داشتن کارایی مطلوب آن متحمل خواهید شد.

چند سوال متداول در نصب و تعویض ویندوز

در این قسمت به برخی پرسش های رایج که کاربران از متخصصین و اکثر نصاب های ویندوز و نرم افزار می پرسند، می پردازیم:

1- آیا محل ما در اجرت نصاب ویندوز تأثیر دارد؟

بله. همیشه به قیمت خدماتی که در محل ارائه می شود، از جمله نصب و ارتقا ویندوز در منزل، هزینه ایاب و ذهاب متخصص افزوده می شود. بنابراین به هزینه ارتقا ویندوز مبلغی به عنوان کرایه راه نصاب اضافه می گردد.

2- آیا نسخه (ورژن) ویندوز در قیمت نصب موثر است؟

پاسخ به این سوال کمی متفاوت است. نصب ورژن های مخلف ویندوز (ویندوز 10 یا 8 یا …) روند متفاوتی ندارد و برای هر کدام لازم است اقدامات مشابهی انجام شود. اما اگر ویندوز نسخه اصلی (orginal) یا نسخه غیر اصلی (free) باشد، هزینه نصب یکسان نخواهد بود. این کاملا طبیعیست که هزینه نصب ویندوز اورجینال در منزل با اجرت نصب سیستم عامل فیک و غیرارجینال متفاوت باشد.

دقت کنید که بسیاری از مشکلات در نصب سایر نرم افزارهای مورد نیاز افراد متخصص، به دلیل غیر اصل بودن ویندوز است. بنابراین، نصب ویندوز 10 یا 7 فیک را صرفاً به دلیل پایین بودن قیمت آن انتخاب نکنید.

3- اگر سی دی درایور لپ تاپ را نداشته باشم، هزینه نصب ویندوز افزایش می یابد؟

بله. اگر لازم باشد تا درایور قطعات رایانه شما از اینترنت دانلود و روی CD کپی شود، باید هزینه بیشتری بپردازید.

4-هزینه نصب انتی ویروس لپ تاپ چقدر است ؟

بسته به آنتی ویروس و عواملی مانند مدت زمان و ….. متفاوت است که از 20 هزارتومان شروع شده تا 200 هزار تومان متغیر می باشد .

5- خدمات نصب ویندوز شامل چیست ؟

خدمات شامل نصب ویندوز به دلخواه مشتری و نصب آنتی ویروس و نرم افزار های جانبی می باشد .

6- هزینه نصب نرم افزار تخصصی چقدر است ؟

بسته به نرم افزار هر نرم افزار 50 هزار تومان می باشد .

  • نصب آنتی ویروس
  • نصب مجموعه آفیس
  • نصب مرورگر و پلیرهای پخش صدا و ویدئو
  • نصب نرم ‌افزارهای تخصصی مانند فتوشاپ، اتوکد
  • نصب بازی‌ها نیز در حوزه خدمات نصب نرم ‌افزار در کرج قرار می‌گیرند.

برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت با کیفیت و کانفیگ مودم اینترنتی خود در کرج با شماره تماس زیر تماس بگیرید

” مشاوره برای شما دوست عزیز رایگان می باشد “

۰۹۱۲۲۶۴۹۳۲۱-۰۹۳۸۲۲۶۴۵۱۸

15مورد از خواص شگفت انگیز تخم مرغ